Hva skal din baby hete? <3

Vi likte både Trym og Loke så lurte min kjære på hvorfor vi ikke bare puttet dem sammen. Og det likte vi begge to :D

Håper du finner noe som passer til navnet :p Loke er så pent ;)
Loke er nydelig.. Og ett av de få navnene både jeg og sambo liker.... Og storesøster har dobbeltnavn, så vi føler vi bør ha det på lilebror og.... Går fortsatt og neten håper det er jente jeg, for da har jeg navnet klart :p Stella Sonata eller Stella Othilie <3 <3 <3
 
Vi går for engelsk uttale :) så får beste å oldeforeldre bare si det som de klarer så lenge :p men skal snart gi de et hint å la de øve ;-) hehe..
Haha, ja det kan kanskje være lurt :p Hihi
 
Her står vi bom fast.. Jeg liker Josefine, Lilly og Mia mens han vil kun ha Sofia..
Tenkte litt på å slå det sammen å lage et dobbelt navn, for husfredens skyld haha.

Men kan jeg ha dobbelt navn på det ene barnet når jeg ikke har det på det andre? Hm usikker
Sofia Lily <3
 
Det står mellom to navn, men vi vil vente med å bestemme oss før lille humla er kommet til verden :Heartpink.
 
Vi vet ikke. Vi vet heller ikke kjønn.
han vil ha Sanda og slike "vanlige"navn, evt. familienavn.
Jeg liker Emma, maia, Emly, Aliana osv.

Gutt har vi ikke peiling på. Har brukt opp kvoten på guttenavn :p
 
Blir det gutt, har eg landa på Daniel.
Jente, har eg igrunnen bestemt meg for Isabella, og har Cassandra som backup. :)
 
Evig diskusjon... Blir det jente har vi 4 alternativ; Aminda (vi elsker navnet, men alle rynker på nesen til det?!), Nikoline, Tora eller Otilie!

Blir det gutt (noe jeg tror det blir) er vi totalt uenig! Jeg vil ha Kornelius eller Edmund, mens han vil ha Henrik eller Marius :p

Han et totalt uniterissert å lete etter andre guttenavn, og sier nei til alt jeg foreslår... Han har bestemt seg for at det blir en Henrik, men det vil ikke jeg siden det er en som heter Henrik og det etternavnet vi skal ha! Er ikke i slekt, og denne personen bor i oslo og vi på sunnmøre, men uansett....

Aminda er såååå fiiiiint <3
 
Loke er nydelig.. Og ett av de få navnene både jeg og sambo liker.... Og storesøster har dobbeltnavn, så vi føler vi bør ha det på lilebror og.... Går fortsatt og neten håper det er jente jeg, for da har jeg navnet klart :p Stella Sonata eller Stella Othilie <3 <3 <3

Stella Bertine:)
 
Ser ut til å bli en navnløs her og :p har mange jentenavn på lager, men skal man stole på to uavhengige på ul, så må vi leite på guttelista.. Og den jammen ikke lett..
 
Her står vi bom fast.. Jeg liker Josefine, Lilly og Mia mens han vil kun ha Sofia..
Tenkte litt på å slå det sammen å lage et dobbelt navn, for husfredens skyld haha.

Men kan jeg ha dobbelt navn på det ene barnet når jeg ikke har det på det andre? Hm usikker

Mia heter jenta mi som er 2 år <3 Jeg elsker korte navn jeg, da :)
 
Back
Topp