Hva skal din baby hete? <3

så fiiint!!! Loke står på lista mi og. Trym er opptatt i familien, så er utstemt her. Men eeeelsker navnet Loke.. Bare vanskelig å finne passende navn til :p
 
Evig diskusjon... Blir det jente har vi 4 alternativ; Aminda (vi elsker navnet, men alle rynker på nesen til det?!), Nikoline, Tora eller Otilie!

Blir det gutt (noe jeg tror det blir) er vi totalt uenig! Jeg vil ha Kornelius eller Edmund, mens han vil ha Henrik eller Marius :p

Han et totalt uniterissert å lete etter andre guttenavn, og sier nei til alt jeg foreslår... Han har bestemt seg for at det blir en Henrik, men det vil ikke jeg siden det er en som heter Henrik og det etternavnet vi skal ha! Er ikke i slekt, og denne personen bor i oslo og vi på sunnmøre, men uansett....
Henrik Cornelius da..? :D
 
Evig diskusjon... Blir det jente har vi 4 alternativ; Aminda (vi elsker navnet, men alle rynker på nesen til det?!), Nikoline, Tora eller Otilie!

Blir det gutt (noe jeg tror det blir) er vi totalt uenig! Jeg vil ha Kornelius eller Edmund, mens han vil ha Henrik eller Marius :p

Han et totalt uniterissert å lete etter andre guttenavn, og sier nei til alt jeg foreslår... Han har bestemt seg for at det blir en Henrik, men det vil ikke jeg siden det er en som heter Henrik og det etternavnet vi skal ha! Er ikke i slekt, og denne personen bor i oslo og vi på sunnmøre, men uansett....
Men åh, Otilie ♡♡♡♡♡ Det er favorittnavnet mitt på jentelista. .. Men så sier de jo at det blir gutt, så vet ikke jeg :-/

Men Aminda var også nydelig!!
 
så fiiint!!! Loke står på lista mi og. Trym er opptatt i familien, så er utstemt her. Men eeeelsker navnet Loke.. Bare vanskelig å finne passende navn til :p

Vi likte både Trym og Loke så lurte min kjære på hvorfor vi ikke bare puttet dem sammen. Og det likte vi begge to :D

Håper du finner noe som passer til navnet :p Loke er så pent ;)
 
Her står vi bom fast.. Jeg liker Josefine, Lilly og Mia mens han vil kun ha Sofia..
Tenkte litt på å slå det sammen å lage et dobbelt navn, for husfredens skyld haha.

Men kan jeg ha dobbelt navn på det ene barnet når jeg ikke har det på det andre? Hm usikker
 
Her står vi bom fast.. Jeg liker Josefine, Lilly og Mia mens han vil kun ha Sofia..
Tenkte litt på å slå det sammen å lage et dobbelt navn, for husfredens skyld haha.

Men kan jeg ha dobbelt navn på det ene barnet når jeg ikke har det på det andre? Hm usikker


Ja det synes jeg. Min samboer har en sønn fra før å han har bare ett navn. Men vår felles sønn skal ha to :D
 
Æææh, navn er vanskelig. Da jeg var 6 uker på vei bestemte vi oss for Oscar hvis det ble gutt, men etter lang tid sjekka jeg opp litt og så at det er på navnetoppen i landet og i fylket mitt :( Så jeg lener meg kanskje mot Jørgen som mannen het det første halve året av livet sitt før svigers ombestemte seg ;)
 
Vi tror vi har falt på Damien ♡ Far er engelsk så ville ha noe som ikke er helt vanlig her hjemme men allikevel ikke helt ukjent :)
Åh, Damien har vi hatt fremme her og ♡♡♡♡ Nydelig navn!!! Hvordan vil dere uttale det? På "norsk" eller "engelsk"? Hvis vi hadde valgt det hadde det blitt med engelsk uttale, selv om jeg vet at oldeforeldre hadde sagt Damien rett ut o_O
 
Hehe, jeg liker ikke dobbeltnavn!!! Skal det først være dobbeltnavn så syns jeg begge skal brukes i hverdagen (som ann-kristin, Linn Helen):p Sær som jeg er!
Særing asså ;-) Haha, neida. Men man har jo sibe preferanser, så klart :)
 
Åh, Damien har vi hatt fremme her og ♡♡♡♡ Nydelig navn!!! Hvordan vil dere uttale det? På "norsk" eller "engelsk"? Hvis vi hadde valgt det hadde det blitt med engelsk uttale, selv om jeg vet at oldeforeldre hadde sagt Damien rett ut o_O

Vi går for engelsk uttale :) så får beste å oldeforeldre bare si det som de klarer så lenge :p men skal snart gi de et hint å la de øve ;-) hehe..
 
Back
Topp