Hva skal dere i dag?

Puh, henta frøkna i bhg på sykel.
Deo hjem og vaska huset. Nå er det sofa!

Fikk gjort masse husarbeid idag, siden hun sov fra 10.15-12.45.

Ble en slitsom ettermiddag da, hun surva konstant helt til hun la seg. Vet ikke hva som feiler henne.

Idag skal jeg faktisk jobbe. Vikar i barnehage. Er over 1 år siden jeg jobbet sist, så det blir veldig rart. Og sikkert en lang og slitsom dag!

Planer ble forandret siden vesla fikk feber i natt. Godt å vite at det er reaksjon på vaksinen :-)

Nest siste jobbdag før ulønnet perm starter! Kan ikke vente!
Har hjemmekontor idag, mannen er på jobbsamling så svigermor er her og passer lillemor og mellombror, men greit å være hjemme og kunne bistå litt når det trengs.

Huff, frøkna gråt hysterisk da jeg gikk fra henne i bhg i dag. Første gang jeg leverer henne :( åh, vondt i hjerte..

Vi syklet, hun elsker å sitte bak på :)
Skal forte meg hjem fra jobb.

en lang og totalt meningsløs arbeidsdag er over. Var ute konstant fra 9-16, bare sto og passet på unger og hjalp til å ta på votter. Tiden sneglet seg avgårde. Minnet meg på at jeg aldri skal jobbe i barnehage på storebarnsavdeling igjen.
På småbarn er det hvertfall litt variasjon med bleieskift og soving.

Huff, frøkna gråt hysterisk da jeg gikk fra henne i bhg i dag. Første gang jeg leverer henne :( åh, vondt i hjerte..

Vi syklet, hun elsker å sitte bak på :)
Skal forte meg hjem fra jobb.
Uff, det er aldri noe gøy:( Men føler du deg trygg på at hun har det bra i barnehagen?

Uff, det er aldri noe gøy:( Men føler du deg trygg på at hun har det bra i barnehagen?

Altså, de to pedagogene på hennes avdeling er veldig søte og flinke. Så de tror jeg passer godt på henne.
Jeg har vært veldig lite i bhg, er helst mannen som har vært der og han sier at hun stor koser seg der.

De to siste dagene har jeg hentet henne kl 1545 og 16 har hun vært det eneste barnet igjen. I går satt hun i en vogn alene på lekeplassen. Jeg kunne ikke se noen andre, så nærmest ut som hun var forlatt ... og i dag på fanget til en i bhg jeg ikke vet hvem er. Så da blir jeg litt usikker..
Så på ettermiddagen så vet jeg ikke helt..

Jeg blir også litt matt av at hun er den eneste som er igjen på hennes avdeling. Jeg har arbeidstid til 16, men drar ofte 15.20-1530, bruker ca 15 opp til bhg..jobber ikke de andre foreldrene?

I morgen blir hun henter kl 15 av barnepiken vår.

Siste jobbdag før ulønnet perm :D

Er så nervøs i dag (og kommer sikkert til å være det helt til i morgen kl 16)... Jeg skal nemlig være bryllupsfotograf for første gang i morgen, og jeg er så redd for at noe skal skjære seg og at det ikke skal gå bra! Er heldigvis ei venninne som skal gifte seg, så jeg kjenner henne og det gjør det litt lettere da. Men hjelpes! :eek:

Handle inne til barnebursdag :) Og kanskje begynne på krona jeg har planer om å lage til lille frøken Stella :)

Jeg skal vokse meg kjapt etter jobb.
Så lage hjemmelaga pizza og vente på mannen skal komme hjem.

Frøkna blir hente av barnepiken i dag kl 15 :) Så slipper jeg å bekymre meg for det..

Tror jeg skal lage noe ekstra godt til henne i dag, bananpannekaker.

I dag skal vi passe en av frøknas venner i noen timer, han kommer nå snart :)

Regner og er dårlig vært, så vi har lite andre planer. Rydde klesskapet har jeg tenkt og vaske soverommene.

Vi skal gjøre litt rent her hjemme, sånn så det ser litt ålreit ut her til bursdagen i morra :) I kveld skal mannen ut og ta noen øl (yaay - endelig!), mens jeg skal dekke bord og pynte litt her før jeg inntar sofaen med film og smågodt :D Tips til film? Noen som har sett noe bra i det siste?

Vi skal i barselgruppe i dag, gleder meg skikkelig!

Nydelig vær er det også i dag :)
Skulle vært innom et sted å klaga på iphonen min, så får se om jeg rekker det ila dagen.

Igår var vi hjemme hos et vennepar hele dagen, fikk både middag og lunsj. Det var kjempekoselig, deilig å være litt sosial:)
Og hyggelig når barna kan leke sammen.

Idag har jeg bare vært hjemme, men vi gikk ut på terrassen for en gangs skyld. Vesla lekte, mens jeg måkte snø. Det fungerte kjempefint:)
Og så har jeg bakt bananmuffins, de ble supergode og saftige.

Vi skal gjøre litt rent her hjemme, sånn så det ser litt ålreit ut her til bursdagen i morra :) I kveld skal mannen ut og ta noen øl (yaay - endelig!), mens jeg skal dekke bord og pynte litt her før jeg inntar sofaen med film og smågodt :D Tips til film? Noen som har sett noe bra i det siste?
Fant du noe bra film og se? Jeg sov 3 timer på sofaen på fredag jeg...
Men igår så jeg The frozen ground på TV Norge, den var bra.

På jobb med influensa og omgangssyka. Våkna i natt og kasta helt sinnsykt opp.

Mannen ligger hjemme med det samme.
Synd jeg har senvakt på jobb, klarer nesten ikke å holde ut.
Hardt å være to syke med et lite barn, puuhh.

Greit lei sykdom og migrene, flere uker siden jeg har vært meg selv :(

Deilig sol idag, skal være litt ute og bare nyte:)
Mamma kommer på besøk igjen, skal være her til torsdag.

Back
Topp