Hva skal dere i dag?

Driver å lager bursdagsstæsj til frøknas bursdag. Krone og litt annet pynt, men er så dårlig av migrene at jeg tar en hvil på sofaen. Frøkna er på svømming med faren.

Hun hadde blitt klort i bhg i dag, sår og blåmerke på kinnet. Kjenner jeg blir så lei meg..gjør som vondt at noen er stygge med henne :(
Og tenker på hvor lei seg hun ble..buhu..

Vi hadde gave på senga i dag, og spise frokost sammen. Så var jeg med å leverte henne i barnehage, der hadde de pynte med flagg! Hun var helt satt ut stakkars, gråt ikke da vi gikk.

Til middag skal vi ha pannekaker som er favoritten hennes, også har jeg bakt en mini sjokoladekake til henne. En koselig dag! Er ganske så sentimental merker jeg :)

Gleder meg til helga nå, all familie og venner kommer i morgen.

Ny dag, nye muligheter.. Begynner virkelig å få problemer med å holde meg i ro altså! Og vi er på dag 3.. Jaja, man må lide for skjønnheten!

Vedlegg

• 1426409130038.jpg
    1426409130038.jpg
    34,3 KB · Visninger: 17
Vært på skitur idag, i strålende solskinn!

Hjemme fra jobb med migrene, fin start på uka gitt.

Dag 4 etter operasjonen og jeg kan dusje HELE meg! Herregud som jeg gleder meg! Føler ikke jeg blir helt ren av kattevask med klut jeg altså.. Og så skal jeg prøve å få på meg litt sminke også, bare for å føle meg ekstra fresh :)

Vedlegg

• 1426492093833.jpg
    1426492093833.jpg
    41,4 KB · Visninger: 18
Det må ha vært super digg!

I dag var det første dagen på jobb for mannen etter pappapermen, han grua seg veldig. Skulle ønske han hadde lengre perm..
Så nå har den virkelig hverdagen begynt.

Jeg har nettopp tatt medisiner og skal inn i drømmeland. Satt på klokka så jeg husker å hente frøkna i bhg.

På jobb igjen, ikke helt i form, men ok.
Frøkna skal på svømming med pappaen.

Jeg skal rett hjem på sofaen, Zzz..

Ut å kjøpe plaster! Storte planer der altså. I kveld er det årsmøte med fotballaget. Håper jeg er i form til det, jeg blir fort sliten om dagen :/

Jeg har trekt ei visdomstann .. I går, hadde det greit i går men å gå hjemme med to små i dag alene helt til kl 23 er ikke så koselig :/

Lillebror hadde første dag i bhg med en mor på pillerus på slep :)
Gikk fint, i morgen skal han få være litt alene

Idag skal jeg på kontroll etter operasjonen! Spent på hva kirurgen sier. Jeg syns selv såra er litt stygge, under brysta ut på siden liksom. Håper ikke det har sprukket opp :/ Og så håper jeg at jeg rekker å få med meg personalmøte på jobb etterpå! :)

1-årskontroll om 50minutter. Frøken sover første lur, må vekke henne rett før vi går.
Veldig spent på hvor lang og tung hun er nå :-)

I kveld har vi foreldresamtale fra 2. klassingen. Spent å høre hvordan det går på skolen :-)

Idag skal jeg på kontroll etter operasjonen! Spent på hva kirurgen sier. Jeg syns selv såra er litt stygge, under brysta ut på siden liksom. Håper ikke det har sprukket opp :/ Og så håper jeg at jeg rekker å få med meg personalmøte på jobb etterpå! :)

lykke til på kontroll :-)

Begge barna i barnehagen, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.
Jeg har satt på musikk på full guffe :)
Masse som skulle vært gjort men tror det blir å bare nyte noen timer alene
Veldig rart å ha huset helt alene.

Back
Topp