Hva skal dere i dag?

Jeg gleder meg veldig til å komme i jobb, en uke igjen.
Jeg trenger bare noe annet, skal bli godt å komme seg ut.

Vi har vært ute å fikset litt småting i dag, så har jeg vært hos frisøren.

Jeg har tenkt meg til byen for å kjøpe noe sminke, men fredag er bare så dårlige dag å dra til byen på. Så det venter jeg med til neste uke tenker jeg.

Har også veldig migrene..håper den gir seg, så skal jeg vaske og rydde litt til helga :)

Planen er å gjøre ingen verdens ting min siste permisjonsdag:)

Spise lunsj med to venninner i byen og fredagskaffe på gamle jobben:)

Idag har jeg ordet hjemme og handla masse mat. Skal ha selskap imorgen, så greit å ordne litt:)
Var fantastisk vær i dag med strålende sol, så ville gjerne gått en tur. Men gradestokken viste 15 minus, så da frista det ikke så mye likevel.

Skal til byen å kjøpe frokosttallerkene, solgte våre gamle i går og da må vi bare få kjøpt nye.

Jeg skal på jobb i kveld:D:D Men først litt kosetid her hjemme:)

Idag skal jeg har bursdagsselskap med venninner:) Masse å ordne med mat. Begge søstrene mine og en venninne fra Oslo skal overnatte også. Det blir koselig:)

Jeg er på lekeland med eldstemann sånn at han kan få ut litt energi. Samboeren er hjemme med lillegullet imens, han har fremdeles feber.

Vi har vært å spist brunch med et vennepar og deres baby. Nydelig vær i dag, så det var veldig koselig :)

Slapp dag idag, hadde begge søstrene mine og en venninne som overnattet. Sliten etter igår, drakk halvannet glass vin og la meg seint. Tåler ingenting.

Jobbstarten ble hard og brutal da lillebror fikk feber for første gang rett før jeg kom hjem fra kveldsvakta i går. Lang natt med masse surving, gråting og oppvåkninger. Mannen tok han mesteparten men jeg ble jo såklart hold våken av gråtinga uansett. Brutalt når jeg skulle være på jobb igjen til 8. Storebror fikk heldigvis være hos mormor og morfar litt på dagen så fikk mannen sovet litt når lillebror sov og storebror fikk gjort noe annet enn å sitte inne med syk bror. Tror lillebror er bedre nå, la han klokka allerede 17.30. Da var han utslitt. Og har sovet greit siden da. Men forbreder meg på en urolig natt. Fri i morra, mannen har siste jobbdag før perm.

Jobbstart var stas og gikk bra da. Nesten med en gang føltes det ut som om jeg aldri hadde vært borte.

Tiiidlig oppe i dag og. Har dansa siden 05.50 vi. Venter på at svigermor skal plukke ho opp nå, så er det seinvakt på jobben for meg snart.

Ingen planer i dag, mannen er på reise og kommer ikke før i morgen kveld. Så blir to lange dager.

Må til byen, men tror jeg utsetter det til en kveld jeg kan dra inn alene..evt i morgen etter babysangen.
Blåser og er kaldt i dag.

Tenkte på å sette på en deig til brød og ordne litt hjemme :)

Babysang og legge vipper i kveld når frøkna er på svømming :)

besøkt oldeforeldre til vesla, gjort klesvask, lekser med guttene, middag. Og gjør oss nå klare for natt nr 2 der hun ikke skal inn i vår seng siden det ikke funker i det hele tatt lenger.

Igår var vi i svømmehallen. Det gikk ikke bra, hun var enda reddere enn før og klamret seg fast til meg. Halvannen time tur-retur for 2 minutter i bassenget:(

Idag skal vi på generasjonssang på gamlehjemmet, det blir spennende:)

besøkt oldeforeldre til vesla, gjort klesvask, lekser med guttene, middag. Og gjør oss nå klare for natt nr 2 der hun ikke skal inn i vår seng siden det ikke funker i det hele tatt lenger.

Hvordan avvenner dere henne fra det? Trengs her og:)

Har playdate med ei annen norsk ei og dattera hennes, koselig. Siste permisjons dag :)

Back
Topp