Hva skal dere i dag?

I dag er det småbarnstreff, fotball for 1. klassingen og foreldresamtale for 1. klassingen. Snille svigermor passer alle barna mens vi er på samtalen og lager middag til oss like godt :-) En ting mindre å tenke på i dag :-)

I dag var det 8 mnd kontroll for snuppa, vi skal hente storebror i bhg og kjøre ham i bursdag senere :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Var på trilletur idag. Bar nesten hele veien, så kune sikkert ha droppet vogna:)

Vært hos legen, så innom to lagersalg. Kose oss inne resten av dagen :)

Same old, same old. Husarbeid, trilletur, middag, avslapping med familien og trening (etterpå da). Den torsdagstreninga er så seint altså, fra 21-22! Enda godt jeg syns det er kjempemoro, ellers hadde det vært vanskelig å komme seg opp av sofaen kl 20:30!!

Jeg har fått gnagsår under tåa etter trilletur idag. Au! Tror jeg skal ta det litt rolig imorgen.

Jeg og lillegullet reiste til min bestemor i dag. Her skal vi være til søndag. Siden samboeren min er borte med jobben fra i dag til søndag, og bestemoren min ble enke i sommer, så fant vi ut at vi heller kunne holde hverandre med selskap. :)

Søsteren min kommer idag, gleder meg! Hun har heller ikke sett det nye huset vårt, så det er jo gøy å vise frem.
Så deilig å ha gjesterom og kunne ta imot besøk.

Vi får gjester i kveld dvs mannen kommer hjem etter gjestene har kommet. Så jeg må orge alt alene.

Skal lage hjemmelaget pizza, salat og sjokoladefondant med god vanilje is.

Besøket har med seg en liten baby :) (og vin, haha).

jeg har vært på shopping mens faren tok seg av barn og hus :-)

fikk handlet noen julegaver og undertøy til meg selv. Deilig og rart å ha en dag der en ikke må tenke på spisetider og sovetider

Kjøpe tørkestativ, knakk det gammle sist helg. Prøve å få sotert til tøy og trent.

Ellers bare kose meg med familien, elsker helger og det å være to foreldre! <3

Playdate! :) Har truffet på ei i barnehagen som har en 2,5åring på en annen avdeling enn vår, og de har også en aprilbaby OG mannen er halvt dansk og skal ha pappaperm samtidig som min danske mann! Match made in heaven, selv om ho mora ikke er heelt min kopp med te. Men ikke så gæli at jeg ikke klarer å holde ut noen timer en gang i blandt.. ;) Har jåla meg til og bakt rundstykker til lunsj og greier!

Bare slappet av hjemme idag, fikk sove litt ekstra på morgenen siden søsteren min tok babyen.
Hun skal ta toget hjem idag allerede, så vi skal følge henne til stasjonen og spise sammen før toget går.

Vi har vært på tidlig kontroll hos HS, måtte ha på vekkerklokke.
Og så skal vi på babysang, siste gangen:(

I dag har vi vært på møte med ppt, en liten handletur og nå krysses fingrer og tær for at snuppa tar seg en liten blund iallefall før vi skal til fotografen ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Vært på babysvømming, så språkurs senere.

Gleder meg allerede til helg, er det ikke noe galt da?

Back
Topp