Hva skal dere i dag?

Babysang idag:) Og så skal jeg pakke for jeg og Anna skal ta toget til onkel og tante imorgen.
Vi skal ta raumabanen som er stengt på grunn av rasfare.
Har snakket med nsb og vi skal få taxi istedenfor buss. Skal likevel ringe og dobbeltsjekke i kveld.
Typisk at det skal skje noe når vi skal reise.

Vi pusser opp litt i mors hus som vi flytter til i midten av november:)
Ellers er målet å få snuppa til å sove litt på dagtid - bare styr og tull for tia:confused:

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Ligge på sofaen og se Netflix. Mannen ble hjemme idag, siden jeg er syk - så da kan han få øve seg på pappaperm. Han skal uansett være alene med begge barna til helga. Det blir spennende!!

Vi har vært på babysvømming, så har jeg bestilt med både legetime og tannlegetime.
Skal vaske og brette klær til den store gullmedaljen. Skal også legge ut en del til salgs, samt sortere alt som ikke passer lengre. Skal bli deilig å få orden på det. Bare synd jeg glemt å kjøpe poser, mulig vi tar en tur ut i bæreselen å kjøper det etterpå.

Håper på å å trent i kveld :)

Godmorgen :) I dag skal vi på barseltreff og litt småærender i byen. Det var morgen 04.30 så håper på en liten daghvil også;)

Tidlig på her i dag og, kl 5 er i overkant tidlig:/

I dag skal jeg kjøpe seler til tripp trappen. Mini reiser seg opp og skal opp på bordet;) også skal jeg se om jeg finner noen fine klær til fotograferingen.

Vært våken siden 4.........!
Skal på shopping i sverige med ei venninne etterpå. Så middag hos svigers i ettermiddag

Babysang og sortere alle klærne hennes enda engang, må kjøpe poser i dag.

Barselgruppe, gleder meg :)

besøk av to mammaer som har hver sin eldste like gammel som min, pluss småsøsknene. Har formiddagen til å rydde, de kommer etter skolen

Vi skal bare være hjemme idag, kanskje jeg går en tur i området når hun skal sove. Nå sover hun bare i vogna på dagen uansett.
Deilig sol idag da, men kaldt.

Pleie siste rest av forkjølelsen min! Håper på å være i form til å besøke en kollega/kamerat i kveld - men må se an.

Sov til 07 i dag!:) Bytur for meg og snuppa og så jakt på halloweenkostyme med storebror etter bhg. Pappaen pusser opp;)

Haha, med barn eller? Hadde de med bæresele? Føler det er et must;)

Med barn ja:) Uten bæresele, remmen sklir opp på ryggen og gnager. Han satt i handlevognen. Funket bra frem til han fant ut at han var lei. Også skulle jeg ha et par litt uhåndterlige ting....;)

Last edited:
Med barn ja:) Uten bæresele, rømmen sklir opp på ryggen og gnager. Han satt i handlevognen. Funket bra frem til han fant ut at han var lei. Også skulle jeg ha et par litt uhåndterlige ting....;)
Du må bære på ryggen vøtt;)

Ikke prøvd det enda, litt usikker på hvordan jeg skal få kålmarken på plass;)
Det er bare å øve hjemme foran speilet. Jeg har gjort det mange ganger hjemme før jeg gikk ut. Har henne ofte på ryggen når jeg lager mat, for det er den tiden hun er mest klengete. Veldig praktisk:)

Back
Topp