Hva skal dere i dag?

Travle dager hos oss da vi om fire uker må ha flyttet:eek: Skal overta rekkehuset til mor men hadde tenkt å flytte rett før jul eller i årsskiftet... Men de som kjøpte her ville inn 24.november, så det ble plutselig travelt :p
Har bestilt folk som skal totalrenovere kjelleren hos mor (skulle stå ferdig til vi flytta inn), og mors nye leilighet er innflyttingsklar 5 eller 20 desember...
Så nå skal jeg, samboer, storebror på 5, snuppa på 8 mnd og mor bo på 2 soverom (det siste blir lagringsplass), stue, spisestue og kjøkken:eek: Godt det er fantastisk uteområde for kidsa der;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Blir deilig med større plass da:)
Er litt styr med flytting, men da er dere hvertfall klare til jul:)
Vi flytta i sommer, har fortsatt noen pappesker stående som vi ikke har pakka opp enda. Tar sin tid:)

Lurte forresten på om denne tråden er ment som en skravletråd, eller mer for å fortelle hva vi driver med om dagen?
Det har vel blitt en slags kombinasjon i og med at vi ikke har en skravletråd:) Men hovedsakelig skriver vi om hva vi har gjort eller hva vi skal.

Klokka er 0550 og jeg er lys våken!

Lite planer i dag, bake sjokoladekake, kjøpe blomster og blåse ballonger.

Gleder meg til date med mannen i kveld :)

Mini startet dagen 05:15 i dag, zzzzzz....så nå ligger jeg på sofaen mens han sover.

Etterpå er det babysang og babysvømming:)

Mini startet dagen 05:15 i dag, zzzzzz....så nå ligger jeg på sofaen mens han sover.

Etterpå er det babysang og babysvømming:)

Godt å se vi er flere med skikkelige A-babyer. Vesla våknet 05.05. La meg med henne i håp om at hun skulle sovne igjen. Neida, men klarte i allefall å holde henne rolig til 6 slik at hun ikke vekket hele huset altfor tidlig...

Idag skal vi på dnt trilletur, jeg er turleder og vi skal ha lunsj hos meg så jeg kan ikke droppe det. Passer egentlig ikke så bra med søvnen til Anna, men kan ikke trekke meg må akkurat:)
Det får gå som det går.

"Strengestemme:" sov du også! Ikke taste, men hvil mens du kan! Det sier mamma til meg og da sier jeg det til deg!

Hehe:) Fikk ikke sove dessverre. Men fikk sove fra 06-06:30, da satt mini i vippestolen på badet mens pappaen dusjet:)

I dag er jeg bare sur, trøtt og i generelt dårlig humør.
Skal en tur på sykehuset for å sjekke tilstanden på stoffskifte etter fødsel, så skal jeg haste hjemme etter stæsjet jeg trenger til overnatting hos ei venninne. Så skal jeg finne toget opp til henne..

Gleder meg til taco, idol, venninneskravl og nyfødtbaby kos :)

Snøen er borte og nå er det øs pøs regnvær. Skal ut og gå likevel, skal besøke en venninne.
Sambo skal på rakfisklag med jobben i kveld, så han kommer ikke hjem før seint i natt.
Håper Anna vil sove da, for i går tok det to timer. Litt kjedelig å holde på med det aleine.

I dag skal vi hjem fra hvor vi er overnatting, har vært super koselig :)

Skal ha en rolig dag, lage noe godt til middag og bare surre hjemme.

I dag skal jeg på trening, første gang siden fødsel! Litt blandede følelser, dette kommer til å bli hardt...

Vi har vært på bytur og kafé alle tre. Koste oss i sola;)
Anna sovna i vogna rett før vi skulle kjøre hjem, men hun var så trøtt at hun våkna ikke når jeg satte henne i bilsetet, og jeg kunne også løfte henne sovende ned i vogna igjen da vi kom hjem:)
Nå ligger hun ute i vogna og sover søtt.

Idag har vi gått en tur i skogen i det fine været :) Og så har jeg bygd sammen sykkelvogna som endelig har kommet! Nå er Stella lagt, og mormor har kommmet for å passe ungene mens jeg og mannen går på kino :) Skulle egentlig vært med bussen i sta, sånn at vi kunne ta en øl før vi dro hjem i kveld. Men det syntes ikke Stella noe om, så ho ville ikke sove før nå for litt siden. Så da kjører jeg, og så får det bli med en alkoholfri til meg :) Håper bare ho sovner skikkelig nå, ho har surva sånn i hele dag.. Tenner kanskje..?

Idag har vi gått en tur i skogen i det fine været :) Og så har jeg bygd sammen sykkelvogna som endelig har kommet! Nå er Stella lagt, og mormor har kommmet for å passe ungene mens jeg og mannen går på kino :) Skulle egentlig vært med bussen i sta, sånn at vi kunne ta en øl før vi dro hjem i kveld. Men det syntes ikke Stella noe om, så ho ville ikke sove før nå for litt siden. Så da kjører jeg, og så får det bli med en alkoholfri til meg :) Håper bare ho sovner skikkelig nå, ho har surva sånn i hele dag.. Tenner kanskje..?
Hvilken film så dere?

Ah kino ja, det hadde vært noe :)

Back
Topp