Hva skal dere i dag?

I dag skal begge guttene av sted til hver sin kompis. Da kan mannen, jeg og vesla ta storhandling alene. Legger den til hennes sovetid :-)

Må få kjøpt meg ny stavmikser. Den vi har er blitt for godt brukt og moser ikke god nok lenger. Er jo en jungel av stavmiksere der ute...

Anbefaler Bamix, super god! Moser absolutt alt og enkel å rengjøre.

Vi får besøk av et vennepar og min bror i dag, de kommer nå snart.
Mannen har fyrt opp grillen, og skal langtidsgrille noe deilig mat.

Har tenkt å servere de vafler når de kommer, nam.

Vi har vært på XXL i dag og kjøpt støvler til storebror og vinterjakke til meg ;) ELSKER den, skal legge ut bilde etterpå! Og så har jeg vært på trening. Resten av dagen blir sofahygge :)

I dag har vi hatt besøk av et vennepar og deres 2 år gamle datter :) Ho og Oliver leker så fint sammen nå, og de er så søøøte! Susser på hverandre og skal danse sammen hele tiden. Den ene hermer etter den andre og det blir bare hyggelig kaos :) Bra søndag!

Bakt i dag også! :) Sukkerfri gulrotkake - kjempegod og saftig!

Vedlegg

• 1413743497086.jpg
    1413743497086.jpg
    56,7 KB · Visninger: 9
Vært hos svigers idag på fårikål og hjemmebakte skillingsboller. Nam nam:)
Sambo har vært flink og malt litt mer på rommet til Anna. Er panel, så må ha fire strøk på vegger og tak. Tar sin tid!

i dag skal jeg gjøre så lite som mulig med 3 barn i hus... pleie forkjølelse som har kommet :confused:

Har vært på hodepine centeret, skulle på babysvømming, men det rekker vi ikke..

Idag skal vi på babysang, første gangen. Det blir gøy:)

Drar å tar noen nye blodprøver, fikk ikke gjort det sist uke.

Er så sinnsykt trøtt i dag, skal legge med 2130 presis. ZzZzzzzzzZZZzz...

Har vært å trena for første gang siden sommeren i fjor. Spenst baby og det var mye hardere enn jeg trodde det skulle være.. Svett!!

Vi har kjørt min mor på sykehuset i Moss, og så har jeg gått tur med ei venninne jeg ikke har sett på maaange år! De fikk baby i Mai, og skal snart flytte tilbake til Fredrikstad :) Det liker vi!

blæ, nå er både jeg og mannen i dårlig form pga forkjølelse. Og størstegutten har skikkelig feber pga vaksnine alle 2. klassingene fikk i dag og vondt i armen og panna. Mellomgutten har vondt på tissen, ser ut som en betennelse.

Vesla har til nå ikke noe :-) Håper hun holder seg frisk!!!

Kjøpte du noe spennende babymat? Vil til Sverige jeg også!
Nei, var borte å kikka litt i hylla bare. Var på Nordby supermarked. De hadde masse barnemat, men ho liker best hjemmelaga. Semper har noen poser med ferdig blanda grøt med fruktpurè i som tantebarnet mitt eeeelsker. Prøvde en sånn på snuppa for ei stund sia, men det skulle ho vertfall ikke ha :P
Men fant veldig mye god mat og drikke til meg selv da, så gleder meg til middag de neste 8 ukene :D haha
Ble bare en kjapp tur innom butikken og systembolaget i dag, bør ta meg en tur uten mann og barn så jeg kan shoppe litt flere julegaver også

I dag skal vi på babysang, så skal jeg en tur til byen for å kjøpe til bursdagsstæsj. I kveld skal jeg trene :)

Back
Topp