Hva skal dere i dag?

Herregud så kaldt det er her! Vi trodde vi skulle dø da vi åpna døra. Heldigvis har jeg bare med ull til frøkna (lærte det i sommer!) og voksi posen.
Svigers hadde dratt ned og varma opp hytta for oss. Veldig deilig siden vi kom klokka tolv i natt.

Hvordan skal vi klarer å flytte tilbake igjen hit? Vi fikk gjort alt vi skulle i dag. Handla bleier, norske matvarer og garn. Foreslo at vi ikke dro ut med mindre vi måtte, bbbrrrr.

(Haha må le!)
Kaldt ja?! Trodde vi skulle omkomme da vi leverte i barnehagen i sta! Holdt oss inne hele dagen, fram til vi måtte hente i barnehagen igjen. Gikk ikke i postkassa engang ;)

Kaldt ja?! Trodde vi skulle omkomme da vi leverte i barnehagen i sta! Holdt oss inne hele dagen, fram til vi måtte hente i barnehagen igjen. Gikk ikke i postkassa engang ;)

Det sludda da vi kjørte inn til Fredrikstad i stad og vi har sommerdekk på. Mannen måtte dra på butikken i dag morges for å kjøpe frokost, han ringte fra bilen og sa "fytttiiii heelllvveeetteee er vi på Nordpolen????" Hahahaha...

Har vist vært 15 grader hjemme i dag.

Synes egentlig det er deilig med kaldt og skikkelig regnvær. Så kan vi fyre i peisen og bare kose oss hjemme....og være på ekte hyttetur. Har kjøpt meg norsk blad og masse nytt garn. Mor har ferie!

Late meg litt hjemme tror jeg. Snør litt her idag. Mulig vi går en tur etterpå for å lufte oss litt.
Skal kle meg godt, frøys på rumpa igår så tar på stillongs idag.

Frøkna våknet kl 04 i natt LYS våken. Hadde den festen! Jeg takler det ikke, snudde ryggen til å sov videre. Er mannen som styrte med henne.

Jeg sa til han i morges, hadde hun ikke sovet rundt siden fødsel hadde ikke jeg og mannen vært sammen den dag i dag. For jeg takler det bare ikke. Hun sovna igjen i hvertfall.

Fikk serveret kaffe og frokost på senga. Elsker ferie!

Ingen planer i dag, der høljer. Skal strikke og kose meg.

Jeg har fått unna en vaskemaskin, og bakt ett brett sjokolademuffins og ett brett peanøttmuffins! Regnvær er bakevær og Ringenes Herre vær for meg (så gjett hva som står på i bakgrunnen..) Skal hente Oliver tidlig i bhg og så får vi besøk av en venninne/kollega av meg :) Verdens søteste vesen, gleder meg til å se ho igjen :)

Her blir det hjemmedag på meg og lillegullet. Vi er begge kraftig forkjølet. Merker på lillegull at han er i veldig dårlig form. Er det noe man kan gi til de små som hjelper på halsen? Han har stygg hoste.

Her blir det hjemmedag på meg og lillegullet. Vi er begge kraftig forkjølet. Merker på lillegull at han er i veldig dårlig form. Er det noe man kan gi til de små som hjelper på halsen? Han har stygg hoste.

Spiser han frukt? Jeg ga kald fruktmos da mini var forkjølet, virket som han likte det:)

Spiser han frukt? Jeg ga kald fruktmos da mini var forkjølet, virket som han likte det:)
Han har smakt litt på eple og pære. Det hørtes ikke så dumt ut med kald fruktmos. Takk for tipset. :)

Vert med lille snuppa til legen med forstoppelsen sin. Satte klyster når kom hjem igjen. Har skifta fastlege på ho i dag og. Fant ut at de var en fastlege på et annet legesenter som er spesialist på barnesykdommer. Så da er det jo greit å velge han

Ja, vi fikk besøk i dag. Det var hyggelige!
I morgen kommer forhåpentligvis min bror :)

Vert med lille snuppa til legen med forstoppelsen sin. Satte klyster når kom hjem igjen. Har skifta fastlege på ho i dag og. Fant ut at de var en fastlege på et annet legesenter som er spesialist på barnesykdommer. Så da er det jo greit å velge han
Hjalp det med klyster?

Ja, det hjalp. Har måttet gjøre det en gang før også. Da kommer alt ut da. Må gi laktolose fremmover å se om det hjelper. Ellers blir det utredning etter hvert :)
Hm, får håper det blir bedring da. Ikke gøy når de små har plager.

hihi.. må bare fortelle...

guttene er inne på soverommet til den eldste og bygger lego. vesla vil og inn men får ikke lov (hun spiser alt hun kommer over). Så nå ligger hun foran døra i ganga og støter imot døra med hode for å komme seg inn og hyler. Spent på hvor lenge guttene gidder å høre på det. han mellomste pleier å ikke takle det lenge...

I dag skal begge guttene av sted til hver sin kompis. Da kan mannen, jeg og vesla ta storhandling alene. Legger den til hennes sovetid :-)

Må få kjøpt meg ny stavmikser. Den vi har er blitt for godt brukt og moser ikke god nok lenger. Er jo en jungel av stavmiksere der ute...

Skal møte et par venninner i byen. Hadde egentlig tenkt å dra nå, men Anna sover fortsatt. Typisk at når man skal noe, da skal hun plutselig sove lenge!

Back
Topp