Hva studerer du?Jeg prøvde meg på å gå i forelesning med lillegullet, det ble ikke helt vellykket. Fikk han til slutt til å sovne litt i vogna slik at jeg iallfall fikk med meg en time.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva studerer du?Jeg prøvde meg på å gå i forelesning med lillegullet, det ble ikke helt vellykket. Fikk han til slutt til å sovne litt i vogna slik at jeg iallfall fikk med meg en time.
Kaldt ja?! Trodde vi skulle omkomme da vi leverte i barnehagen i sta! Holdt oss inne hele dagen, fram til vi måtte hente i barnehagen igjen. Gikk ikke i postkassa engangHerregud så kaldt det er her! Vi trodde vi skulle dø da vi åpna døra. Heldigvis har jeg bare med ull til frøkna (lærte det i sommer!) og voksi posen.
Svigers hadde dratt ned og varma opp hytta for oss. Veldig deilig siden vi kom klokka tolv i natt.
Hvordan skal vi klarer å flytte tilbake igjen hit? Vi fikk gjort alt vi skulle i dag. Handla bleier, norske matvarer og garn. Foreslo at vi ikke dro ut med mindre vi måtte, bbbrrrr.
(Haha må le!)
Kaldt ja?! Trodde vi skulle omkomme da vi leverte i barnehagen i sta! Holdt oss inne hele dagen, fram til vi måtte hente i barnehagen igjen. Gikk ikke i postkassa engang![]()
Jeg tar en bachelor i økonomi og administrasjon.Hva studerer du?![]()
Her blir det hjemmedag på meg og lillegullet. Vi er begge kraftig forkjølet. Merker på lillegull at han er i veldig dårlig form. Er det noe man kan gi til de små som hjelper på halsen? Han har stygg hoste.
Han har smakt litt på eple og pære. Det hørtes ikke så dumt ut med kald fruktmos. Takk for tipset.Spiser han frukt? Jeg ga kald fruktmos da mini var forkjølet, virket som han likte det![]()
Hjalp det med klyster?Vert med lille snuppa til legen med forstoppelsen sin. Satte klyster når kom hjem igjen. Har skifta fastlege på ho i dag og. Fant ut at de var en fastlege på et annet legesenter som er spesialist på barnesykdommer. Så da er det jo greit å velge han
Ja, det hjalp. Har måttet gjøre det en gang før også. Da kommer alt ut da. Må gi laktolose fremmover å se om det hjelper. Ellers blir det utredning etter hvertHjalp det med klyster?
Hm, får håper det blir bedring da. Ikke gøy når de små har plager.Ja, det hjalp. Har måttet gjøre det en gang før også. Da kommer alt ut da. Må gi laktolose fremmover å se om det hjelper. Ellers blir det utredning etter hvert![]()
Takk, håper jeg også. Synes hun har vert igjennom nok smerter nå, så håper ho får nyte resten av babytidaHm, får håper det blir bedring da. Ikke gøy når de små har plager.