Hva skal dere i dag?

Burde fortsatt gjort rent, men det her var morsommere..

Vedlegg

• 1410262228365.jpg
    1410262228365.jpg
    99 KB · Visninger: 21
6mnd kontroll:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Håper på å få ryddet og vasket litt, men er så gøyere å krabbe rundt på gulvet med tulla :p Satser på å sette mannen i sving når han kommer hjem :D

Ansett vaskedame :)
Kan dere bare gjøre det som er morsomt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Idag skal jeg besøke jobben. Eller gamlejobben, for jeg skal jo ikke tilbake dit:(
Og så skal jeg møte en venninne.
Koser meg i Oslo altså!

Sole meg og bade :)

Skal på årlig helsesjekk hos bedriftslegen. Og da blir det fort litt shopping i byen etterpå:)

Skal møte en venninne idag også, som jeg ikke har sett på over et år. Og så skal jeg og mamma være sammen og kose oss. Og så skal jeg møte søstern i kveld. Sol i Oslo idag, og vi har det som plommen i egget!

I dag kommer jobben på besøk :)

Babysang:)

Å kjære, i natt skal jeg være borte fra vesla :O Det har liksom vært så langt fram i tid hele tiden.. Men jeg gleder meg til å treffe kollegene mine, ta meg en øl (eller tre), sove på hotell og stå opp etter kl åtte! Og nå tar ho lille flaske uten problem, så det skal gå så fint! Storebror skal til mormor, så det blir far-datter tid :) Drar hjem ganske tidlig i morra da, klarer nok ikke å vente så lenge ;)

Å kjære, i natt skal jeg være borte fra vesla :O Det har liksom vært så langt fram i tid hele tiden.. Men jeg gleder meg til å treffe kollegene mine, ta meg en øl (eller tre), sove på hotell og stå opp etter kl åtte! Og nå tar ho lille flaske uten problem, så det skal gå så fint! Storebror skal til mormor, så det blir far-datter tid :) Drar hjem ganske tidlig i morra da, klarer nok ikke å vente så lenge ;)

Jeg synes det høres helt fantastisk ut. Er kjempe misunnelig, nyyyyttt! Håper kvelden blir super og at du koser deg masse :)

Idag skal vi hjem igjen! Borte bra, hjemme best. Var ute og gikk en kveldstur igår mens mamma passet vesla. Var borte i to timer, det er det lengste jeg har vært borte fra henne hittil!
Så jeg er ikke helt klar for å dra ut enda...

tapetsere og liste videre, male de siste to karmene. Og i tillegg passe 3 barn mens mannen er på jobb til kl 15 :-)
I morra er det bursdagsselskap for 6 åringen, få lage kake i kveld. Og stor rydding

Klokka er straks halv fem natt til mandag, jeg har allerede vært oppe i to timer med en snørrete baby som bare gråter og ikke får sove... Har prøvd alt, nå gir jeg snart opp.. Gi meg styrke! :-/

Klokka er straks halv fem natt til mandag, jeg har allerede vært oppe i to timer med en snørrete baby som bare gråter og ikke får sove... Har prøvd alt, nå gir jeg snart opp.. Gi meg styrke! :-/
Uff, stakkars da :( Stakkars begge to. Håper dere får slappa av og sovet i løpet av dagen! God bedring til ham.

Back
Topp