Hva skal dere i dag?

Det er tøff jobb ja, har jobba som servitør så vet hvor hardt kokkene jobber.
Permisjonen min går ut 15. oktober, men går ulønnet til 1. desember. Skulle gjerne gått enda lenger, men sambo er utålmodig etter å starte sin perm:)
Ja, det er ikke noen dans på roser nei, men veldig gøy og hektisk da! Hadde jeg vist hva jeg gikk til så hadde jeg tatt litt ulønna nå før pappa permen. Men vi søkte og fikk innvilget alt før ho blei født, så da blir det nå sånn :) Men ho gråt og ropte på mamma når jeg kom hjem i dag, stoppa å gråte så fort ho fikk se meg da...trodde mamma hadde forlatt ho stakkars liten. Ikke så lett når de er så små og ikke skjønner hva man sier ;)
Men ho og pappaen hadde kosa seg masse også da

ImageUploadedByBV Forum1410026881.620050.jpgImageUploadedByBV Forum1410026897.486090.jpg

Da er barnas klær klar for dåp

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bør gjøre en del med det nye rommet, nå som alle 3 sover. Men jeg har ikke ork. Har vært alene med ungene i 3 døgn nå og har enda et døgn foran meg. Det er tungt når en er vant til å være to, i allefall på kveldene. Bøyer hode for alenemødre eller mødre som har en mann på bortejobb (og selvfølgelig også for fedre som har en kone med bortejobb)

Vi har vært i Zoo i dag, 23 grader har det også vært i dag. Nydelig vær!

Har besøk av min bror og mine foreldre.
Kosa oss skikkelig :)

Herregud de var fine! Hvor finner jeg oppskrift på noe sånnt? Fikk lyst til p strikke en til frøkna :)

Dessverre ingen oppskrift.
Selvkomp..
Mamma har bare sett etter bunaden min og prøvd seg litt frem :)

Jeg bør gjøre en del med det nye rommet, nå som alle 3 sover. Men jeg har ikke ork. Har vært alene med ungene i 3 døgn nå og har enda et døgn foran meg. Det er tungt når en er vant til å være to, i allefall på kveldene. Bøyer hode for alenemødre eller mødre som har en mann på bortejobb (og selvfølgelig også for fedre som har en kone med bortejobb)
Enig med deg, ALL ære til de som er alene med barna! Sett deg ned og slapp av når du kan, fram til mannen kommer hjem - det har du fortjent! :)

Migrene søndag.
Sambo drar til utlandet på jobb i ettermiddag og mine foreldrene drar i kveld.

Jeg skal vaske litt klær og begynne å forberede pakkingene til vi skal dra. Vet ikke hvor vi skal begynnen en gang.

Først skal jeg aktivisere besøket.

I dag har vi vært i dåp til mitt vakre fadderbarn :-) I dåpen var det noen som overrasket med et bryllup, kjempekoselig siden jeg kjenner de bitte litt også. Baka eplekake til dåpen, som ble helt borte :-). Nå er vi endelig hjemme og 1 av 2 barn er i seng. Sliten kjenner jeg, men kan ikke slappe av helt ennå. Mye å rydde her :-)

Feira halvårsdagen til Anna Christine med besøk av et vennepar med baby og kake:)

Alltid fint med en anledning til kake!

Babysvømming, så kjøpe solkalesje til vogna (nå har de endelig fått inn).

Pakke ferdig må jeg også :)

Heim te mor!! Vi tar toget til Oslo idag, blir til fredag. Skal møte flere i familien og et par venninner også. Gleder meg!

Skjønner meg ikke på vesla... Noen dager sover hun korte lurer (maks 45min) I dag var lur nr 1 på 1,5timer og nå andre ganga sover hun alt 1,5timer...

Har gjort en del husarbeid som ble liggendes de siste 4 dagene. Uten gang/garderobe merkes det veldig godt når jeg ikke rydder hver dag... Slapper nå av de siste ti minuttene før skolebussen kommer med de to store :-)

Skjønner meg ikke på vesla... Noen dager sover hun korte lurer (maks 45min) I dag var lur nr 1 på 1,5timer og nå andre ganga sover hun alt 1,5timer...

Har gjort en del husarbeid som ble liggendes de siste 4 dagene. Uten gang/garderobe merkes det veldig godt når jeg ikke rydder hver dag... Slapper nå av de siste ti minuttene før skolebussen kommer med de to store :)
Samme her, søvn avler søvn sier de. I går hadde ho 3 lurer a 15-25 min, i dag har begge to so far vert på over en time... går i rykk og napp :P

Har gjort en del husarbeid som ble liggendes de siste 4 dagene. Uten gang/garderobe merkes det veldig godt når jeg ikke rydder hver dag... Slapper nå av de siste ti minuttene før skolebussen kommer med de to store :-)
Sånn er det her å. Ikke alltid like lett å planlegge!

Venter på å komme inn til tannlegen. *grøss*

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Idag skal vi på bæretreff:) Skal møte andre bæremammaer som forhåpentligvis kan lære meg litt. Vurderer å skaffe meg et vevd sjal:)

Back
Topp