Hva skal dere i dag?

Har sendt guttene på skolen. Rart hvor stille i huset det ble uten dem. Frøkna reagerer også: kikker rundt og leter med øyne.

Nå har jeg altså en 1. klassing og en 2. klassing. :-) Ungene sov bedre enn meg,,, Spent å høre hvordan den første skoledagen var.
Føler meg i hvertfall gammel nå: TO barn på skolen

Trøtt.no. Mini har begynt å våkne mer om natta, tror hun er sulten for tiden. Nå er ferien over, så nå blir det trening på grøtspising for alle penga.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har sendt guttene på skolen. Rart hvor stille i huset det ble uten dem. Frøkna reagerer også: kikker rundt og leter med øyne.

Nå har jeg altså en 1. klassing og en 2. klassing. :-) Ungene sov bedre enn meg,,, Spent å høre hvordan den første skoledagen var.
Føler meg i hvertfall gammel nå: TO barn på skolen
Spennende :-)

I dag gjør jeg ingenting! Skal på kino med mamma og søster i kveld. :-)
Har solgt unna litt klær og barnemøbler i dag, så det er deilig:-)

Handlet litt nye klær til mini, tilbud mange steder:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Du kan lese om det her: www.mavenogmig.dk
Har fått en splint jeg skal gå med i seks uker. Fikk tre fingre i mellom musklene. Jeg var den som hadde først sist. Var ei som hadde født for tre år siden og hadde større mellom rom mellom magenusklene enn meg. Man skulle ikke ta sit-ups overhodet!
Hm! Sjekke for moro skyld etterpå :) Sit-ups er visst en tulleøvelse ibdet hele tatt..

Vært på kafè med fire andre som fikk baby i februar/mars :) Veldig hyggelige folk! Droppa cupcakes og gikk for en avokado og sitron smoothie i stedet! #føltesegsunn

Nå lager jeg middag, og kl seks skal jeg på fotballtrening :)

Enæringsfysiolgen ble syk, jeg som gleda meg sånn til å bli veid. Jaja, enda en uke i spenning!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vært på kafè med fire andre som fikk baby i februar/mars :) Veldig hyggelige folk! Droppa cupcakes og gikk for en avokado og sitron smoothie i stedet! #føltesegsunn

Nå lager jeg middag, og kl seks skal jeg på fotballtrening :)
Når legger babyen seg da? Her går vi på badet 18.30 og hun har sovna før 19. Ammer alltid til slutt og så sovner hun ved puppen, så da må jeg holde meg i huset.

Første skoledag for guttene gikk bra. De er fornøyde med dagen. 1. klassingen fikk med seg hjem et vepsestikk og ble kjørt av læreren. Ikke pga stikket, men de "glemte" å sende han med bussen og siden jeg måtte først vente på 2. klassingen kjørte læreren han like godt hjem - for det var jo hans glipp...

Når legger babyen seg da? Her går vi på badet 18.30 og hun har sovna før 19. Ammer alltid til slutt og så sovner hun ved puppen, så da må jeg holde meg i huset.
Kremt.. Jeg har ho med på trening! Mamma er med som barnevakt, og jeg har ammepause i løpet av treninga. Ho er i seng ca halv ni, mot den vanlige 19:45-20:00 ish. Det går fint èn dag i uka :)

Frøkna sovnet 1815 nybrekord. Aldri sett en så trøtt unge før.

Skal på hytta med svigermor og ungene, gleder meg :)

Skal prøve å lage grøtpulver selv. Må handle inn litt ingredienser først:)

Har gått tur, laget aprikosmos, strikket og får snart middagsgjester :)

Kom ikke så langt at jeg fikk laget grøtpulver, men fikk kjøpt inn ingridiensene hvertfall. Har også lagt aprikoser og svisker i vann så jeg kan lage mos imorgen, og har laget eple/pære-mos. Den ble kjempegod!

Vært planleggingsdag i barnehagen i dag, så vi har hatt besøk av ei venninne og dattera hennes på to år. Så ungene har lekt fra seg og vi fikk trilla en tur! Nå har jeg og gubben faktisk lagt oss på soverommet for å se film og høre på uværet. Men Noah var ikke mye å rope hurra for, ikke helt det jeg så for meg - så jeg begynte å surfe i stedet ;) Finner fram boka mi i stedet!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hadde planer om å ligge hele kvelden på sofaen, men så lagde jeg aprikos og sviskemos istedenfor. Skjønner ikke hva som går av meg, jeg er jo vanligvis er stor sofagris!

Vi skal gå en tur i skogen, samt fikse litt ting i huset. Henge opp litt hyller og sånn, endelig!

Ut å shoppe litt og fikse ting når snuppa våkner fra luren sin :) Skal i bryllup neste helg, så kanskje finne en kjole... Føler meg ikke vel i kjole for tiden med denne ammekroppen, så er mulig jeg bare går i bunad i stede :P

Back
Topp