Hva skal dere i dag?

Liker ikke helt legen og føler meg så ufresh der nede.

Sent from my iPhone using BV Forum
Åja, skjønner. Var på kontroll igår jeg, men var hos jordmor. Hun sa hun ikke kunne se på meg at jeg hadde født (der nede).

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg overlevde, samme beskjeden fikk jeg. Hun sa også at jeg kniper bedre enn de som ikke har født! Bare gode nyheter altså :)

Så kom tårene...frøkna har vært umulig i hele dag. Ikke sovet noe, bare gråter.

Jeg har så migrene at jeg ikke vet opp ned på meg selv. Dette i kombo med å være alenemor har vært helt jævlig..

Så kom tårene...frøkna har vært umulig i hele dag. Ikke sovet noe, bare gråter.

Jeg har så migrene at jeg ikke vet opp ned på meg selv. Dette i kombo med å være alenemor har vært helt jævlig..
Det hørtes ikke noe kjekt ut :( Håper både du og frøkna har fått sovet ut og slappa av i natt, og at dere får en bedre dag i dag!

Mannen skal ut med jobben i kveld, så da får jeg testa ut å være alenemor også. For å si det sånn, det blir nok ingen fancy middag på meg og storebror :)

Mannen skal ut med jobben i kveld, så da får jeg testa ut å være alenemor også. For å si det sånn, det blir nok ingen fancy middag på meg og storebror :)

Her går det supert å være alenemor. Forrigehelg tok jeg med ungene på helgetur alene så far fikk seg en alenehelg, og så er vi alene noen timer etter bhg og stort sett alenemor på kveldene etter storesøster har lagt seg. Går såå fint :)
Og så har storesøster fri hver fredag så da koser mor og barn seg :) i dag pakker vi igjen bilen og drar på helgetur.
Men nå ligger vi i sengen , sendt far på jobb jeg hører podcast, lillebror sovnet i armkroken og storesøster ser Tin Tin på ipaden. Elsker rolige sløve morgener..

Her går det supert å være alenemor. Forrigehelg tok jeg med ungene på helgetur alene så far fikk seg en alenehelg, og så er vi alene noen timer etter bhg og stort sett alenemor på kveldene etter storesøster har lagt seg. Går såå fint :)
Og så har storesøster fri hver fredag så da koser mor og barn seg :) i dag pakker vi igjen bilen og drar på helgetur.
Men nå ligger vi i sengen , sendt far på jobb jeg hører podcast, lillebror sovnet i armkroken og storesøster ser Tin Tin på ipaden. Elsker rolige sløve morgener..
Kudos! Jeg tar ikke med begge ungene i butikken en gang! Storebror trasser som verst om dagen, så jeg gidder ikke utsette oss for det så lenge det kan unngås ;) Men rolige morgener liker jeg - vi har en sånn selv i dag. Lillemor sover i dagsenga og jeg og storebror ser film :)

Kudos! Jeg tar ikke med begge ungene i butikken en gang! Storebror trasser som verst om dagen, så jeg gidder ikke utsette oss for det så lenge det kan unngås ;) Men rolige morgener liker jeg - vi har en sånn selv i dag. Lillemor sover i dagsenga og jeg og storebror ser film :)
Her er mor staest av alle å det bynner storesøster å skjønne så trass anfall går heldigvis fort over :)

Hun sovnet til slutt i går, måtte massere magen hennes lenge. Hun hadde ingen avføring igår, så har nok veldig vondt i magen sin :(
Har sovet i hele natt og sover enda (0900).

Alenemor i 14 dager er i hvertfall ikke å anbefale, med mindre man bor i nærheten av venner og familie.

Vi skal snart besøke en barnehage, her må de skrives opp så raskt så mulig etter fødsel og det er vanlig å dra på besøk til de først.

Senere er det tid for 2 mnd kontroll med helsesøster. Spent på vekt og lengde!

Så kommer endelig sambo hjem, hurra!

Her er mor staest av alle å det bynner storesøster å skjønne så trass anfall går heldigvis fort over
Hehe :) Jeg har dessverre en som løper fra meg, og det funker veldig dårlig å løpe etter ham med bilstol eller barnevogn. Og det ser nok ikke noe bedre ut å sette fra seg baby og løpe etter :) Det går nok over......?

Hun sovnet til slutt i går, måtte massere magen hennes lenge. Hun hadde ingen avføring igår, så har nok veldig vondt i magen sin :(
Har sovet i hele natt og sover enda (0900).

Alenemor i 14 dager er i hvertfall ikke å anbefale, med mindre man bor i nærheten av venner og familie.

Vi skal snart besøke en barnehage, her må de skrives opp så raskt så mulig etter fødsel og det er vanlig å dra på besøk til de først.

Senere er det tid for 2 mnd kontroll med helsesøster. Spent på vekt og lengde!

Så kommer endelig sambo hjem, hurra!

Godt hun fikk sove da:)
Vi har også søkt barnehage, virket som at det var greit å komme på lista selv om man ikke får plass med en gang, for blir det noe ledig så deler de ut ettersom når man har søkt.
Hvilken dato skal du søke fra? Jeg var veldig usikker, så skrev 1. april. Da kan jeg ha to måneder ulønnet når sambo er ferdig med sin permisjon. Det vet jeg at jeg har råd til så sant jeg får jobbet mye når han er i permisjon.

Planen var egentlig å ha besøk av mamma, men hun er syk stakkar. Og jeg som hadde gleda meg skikkelig, håper hun kan komme neste uke.
Etterpå skal jeg til fotografen og hente bilder fra nyfødtfotograferingen som jeg har bestilt. Og så skal jeg innom kjøpesenteret en liten tur og så gå en tur langs Mjøsa:)

Hehe :) Jeg har dessverre en som løper fra meg, og det funker veldig dårlig å løpe etter ham med bilstol eller barnevogn. Og det ser nok ikke noe bedre ut å sette fra seg baby og løpe etter :) Det går nok over......?
Ja da skjønner jeg du ikke farter med begge :)
Får håpe det går over. Er sikkert bare en fase.

Jeg er mye alene med barna så har vært streng på hvordan oppføre seg ute og på butikken så tydelig det har gått inn.
Skulla jeg vært avhengi av å ha med mannen hver gang hadde jeg ikke kommet meg på no butikk.

Ja da skjønner jeg du ikke farter med begge :)
Får håpe det går over. Er sikkert bare en fase.

Jeg er mye alene med barna så har vært streng på hvordan oppføre seg ute og på butikken så tydelig det har gått inn.
Skulla jeg vært avhengi av å ha med mannen hver gang hadde jeg ikke kommet meg på no butikk.
Jeg er nok litt "bortskjemt" der, for jeg er sjeldent alene med begge. Bare på morran før storebror blir levert i bhg, og en liten time på ettermiddagen. Og til vanlig jobber jeg turnus mens mannen jobber dagtid. Så han er stort sett hjemme når ungene er hjemme, og jeg kan handle etter at jeg har levert i bhg :)

Jeg er nok litt "bortskjemt" der, for jeg er sjeldent alene med begge. Bare på morran før storebror blir levert i bhg, og en liten time på ettermiddagen. Og til vanlig jobber jeg turnus mens mannen jobber dagtid. Så han er stort sett hjemme når ungene er hjemme, og jeg kan handle etter at jeg har levert i bhg :)
Heldige du :)
Med mann som driver eget firma i vekst og er treningsnarkoman så blir det mye alene tid med barna :) men klager ikke, nyter hvert sekund.
Desverre ikke noe familie rundt oss heller. Men men.

Godt hun fikk sove da:)
Vi har også søkt barnehage, virket som at det var greit å komme på lista selv om man ikke får plass med en gang, for blir det noe ledig så deler de ut ettersom når man har søkt.
Hvilken dato skal du søke fra? Jeg var veldig usikker, så skrev 1. april. Da kan jeg ha to måneder ulønnet når sambo er ferdig med sin permisjon. Det vet jeg at jeg har råd til så sant jeg får jobbet mye når han er i permisjon.

Tenkte 1. april!

I dag skal vi på shopping :)

Hatt baby fri natt, mamma har lillebror, å jeg har sove som en sten. Såååå godt.

Jeg var å kjøpte sparkesykkel til storebror i går :) Han skal få den nå på morran, så da kan jeg tenke meg hva formiddagen går med til ;) Og så er det Barnas Verdensdager i dag. Et arrangement med innslag fra hele verden; musikk, dans, mat, eventyrstund etc. Må ta en tur dit :)

Skal nyte at jeg ikke er alene mer!
Vi skal rusle litt i byen, er vist noen festdager her med masse program. Bare kose meg!

I kveld er det hjemmelaga hamburgere og Grand prix :)

I dag kommer søsteren min på besøk, det gleder jeg meg veldig til. Hun har faktisk ikke sett leiligheten vår ennå, selv om vi har bodd her i to år. Blir alltid til at jeg drar til Oslo, så det er ikke så ofte jeg får besøk av familie og venner.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har gått tur i det fine været og laga lørdagspizza. Venter på at lillegull skal bli ferdig med kveldskolikk runden sin og sovne nå. Sånn at jeg kan lage ferdig kaka til konfirmasjonen i morga <3

Back
Topp