Hva skal dere i dag?

2cm er bra da, fikk du noe dato til igsngsettelse?

Sent from my iPhone using BV Forum

Bedre enn fryktet i hvert fall :)

Igangsetting torsdag. Hva med deg?

Bedre enn fryktet i hvert fall :)

Igangsetting torsdag. Hva med deg?

Vet ikke, vet bare at jeg skal på kontroll på tirsdag på sykehuset.

Vært på Barnebirken med storebror. Blodtilblanda utflod/tegningsblødning her i dag, så kanskje noe på gang. Jeg har jo bestillt lillebror til Mandag eller Tirsdag så;)

Var der i dag vi og, synes det var så koselig, storesøster var blid som ei sol hele veien rundt :)

Skal støvsuge, ellers få planer... Det er foreldrekaffe i bhg klokken tre da, det blir koselig :)

I dag skal jeg gråte. Dumme kropp, dumme baby. Dumme alt.

Ikke så mange planer for dagen bortsettfra klesbretting, måking av verandaen og ha middagen klar til gubben kommer hjem. :)

Stor klem til deg! ♡

Takk, trenger det! Er et nederlag å ha en kropp som ikke skjønner at den skal føde "kvinner har gjort det i tusen år, unger popper ut overalt hele tiden".

Skal ta 1000kr fra kredittkorte, dra til byen og shoppe. Faen heller.

Stor klem til deg!! Det er snart over:)

Jeg har hatt dødsvonde rier med 30 minutters mellomrom i hele natt. Bare bullshit med andre ord. Har lett i hele sengen uten å finne snurten av baby, så regner ikke med han kommer i dag heller. Har selvfølgelig roet seg helt ned, og jeg kjenner meg ikke gravid engang. Nå drar jeg på cafe, for f.. Skal spise det mest usunne jeg kan finne:) Haha!! Babyen kan bare bli der inne. Vet jo ikke hva han går glipp av!

En mager trøst er at pappa kommer på middag i dag, han har med Freia melkesjokolade og Stella magasinet til meg. Det skal bli godt å klemme litt på pappaen min:Heartred

En mager trøst er at pappa kommer på middag i dag, han har med Freia melkesjokolade og Stella magasinet til meg. Det skal bli godt å klemme litt på pappaen min:Heartred
Jeg synes dèt og shopping hørtes ut som en fin trøst, og en fin dag :) Du fortjener det nå!

Stakkars deg :( kan være godt med noen tårer innimellom. Det er tøft å passere termindato...
Håper du føler deg bedre etterhvert!

Idag har jeg allerede vært på shoppingtur, rart å være på et omtrent tomt senter rett etter åpningstid. Nå sitter jeg og venter på at sola skal runde hjørnet så skal jeg sette meg ut og ta en kopp kaffe i solskinnet :) aah, det er så god med vårstemning! Skulle bare ønske babyen min var ute nå, så kunne jeg gått lange gode turer i solskinnet, men dét orker jeg ikke nå! :)

Det er sol ute!! Har vært hos legen med dattera, og en tur på det lokale senteret for å hente antibiotika. Tok en is sammen med lillemor.. Kjenner jeg helst skulle hatt ho i barnehagen nå ja.. Sliten...

Back
Topp