Hva skal dere i dag?

Skal til jordmor idag, og sambo er med for første gang. Har våkna mange ganger siden kloka 4 inatt, har hatt kynnere eller maserier eller ett eller annet. Vondt er det hvertfal! Så vondt at jeg tenker at når riene setter igang så kanskje jeg kommer til å rope etter epidural fortere enn planlagt...
Har hatt kynnere tidligere, men ikke vondt sånn som nå. Og så har jeg ikke hatt det på 4 uker eller noe.
håper ikke det er noe som varer...

Kanskje noe på gang? Lykke til hos jordmor :)

Her er det fortsatt ikke et eneste tegn. Sambo sa da han gikk på jobb "ring hvis du føder", så sa jeg "slutt å mas du også, ellers så ringer jeg ikke" :P

Nydelig vær her i dag, kanskje jeg setter meg på balkongen med en bok. Må få vaska sengetøyer som ligger på babysenga i dag, fullt av kattehår :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har levert ungene i bhg og er akkurat ferdig med frokost. Skal til frisøren litt senere, greit med nyklipt og nyfarget hår nå rett før fødsel, så jeg slipper å dra til frisøren med det første etterpå :) Så skal jeg hente ungene igjen og vente på at mannen kommer hjem fra jobbsamling i ettermiddag. Så blir det bare avslapping og kos :)

Her har dattera feber igjen... Begynner å bli lei sykdom nå.. Ikke har jeg energi til å underholde ei syk jente hele dagen heller. Skal til legen med ho klokka 12, hvor blir energien av?

Jeg har levert barna i bhg og nå har jeg inntatt sofaen. Har sovet godt i natt, men trøtt allikevel.... Så tror jeg må ta en lur :) ellers ingen planer... Kjedelig å gå rundt å vente på fødsel!

Kanskje jeg skal føde idag! Kom hjem fra jordmor nå, og hun mente jeg har rier. Trodde det skulle gjøre vondere jeg, men ikke komme så ofte. Det gjør vondt, men ikke mer enn at jeg holder ut og det kommer ofte!
Hodet var vist festa forrige uke, hadde ikke fått med meg det jeg...
Hun undersøkte meg også, sa jeg er moden og hadde 1-2 cm åpning.

Kanskje jeg skal føde idag! Kom hjem fra jordmor nå, og hun mente jeg har rier. Trodde det skulle gjøre vondere jeg, men ikke komme så ofte. Det gjør vondt, men ikke mer enn at jeg holder ut og det kommer ofte!

Så spennende!!! Lykke til :)

Lykke til!! :-)

Det hørtes ut som en mye mer spennende dag enn min i alle fall! :) Du får holde oss oppdatert! Lykke til!

Så spennende! Du får ha lykke til, håper det skjer noe :)

Så spennende! Du får ha lykke til, håper det skjer noe :)
Håper jeg også, dumt hvis disse smertene er for ingenting. De har økt allerede, begynte rundt 4 inatt, men er mye sterkere nå.

Håper jeg også, dumt hvis disse smertene er for ingenting. De har økt allerede, begynte rundt 4 inatt, men er mye sterkere nå.
Utrolig spennende altså! :) satser på at det ikke er for ingenting.
Jeg har lagt med magesmerter i natt, lurte liiitt på om det kunne være noe riegreier, men tror kaanskje det var luftsmerter bare :( fortsatte litt da jeg våkna og var kvalm litt utover morran, men nå merker jeg ingenting. Hjelpes, tror alt jeg føler er tegn på fødsel nå! :)

jeg har levert guttene i bhg/sfo, baker brød, vasket stuevindune og vasket ullklær. Nå har jeg inntatt sofa fram til jeg skal til jm.
er litt småting som jeg føler for å gjøre i dag og i morra. etterpå får mannen overta skuta igjen.

Jeg SKAL føde i dag. Har termin i dag, får jeg ut utnyttet permisjonen Max :)

Åh, det med permisjonen har jeg ikke tenkt på :(
Hvordan fungere egentlig det? Taper man de dagene man går over?

Åh, det med permisjonen har jeg ikke tenkt på :(
Hvordan fungere egentlig det? Taper man de dagene man går over?

Man taper dager med babyen, men permisjonen blir like lang som om man regner fra termin, sånn sett er det perfekte å føde akkurat på termin, føder man før får man færre dager totalt.

Akkurat kommet fra lege! Og nettopp oppdatert mp3 spiller og tlf med all musikk jeg måtte trenge og pakket ned ei bok og gjør meg klar til i morgen. Skal ligge med CTG og doppler i 3 timer i morgen og etter det kunne jeg regne med og legges inn og ha sengeleie, evt settes i gang etter 2 uker med regelmesssig rier som ikke gjør jobben sin selv om de varer 75 sek og kommer hvert 7 min. På samme tiden har jeg gått med høy feber, ikke sovet ordentlig på 5 mnd og kroppen er tappet, så de turte ikke gå hjemme i helgen. Så får se åssen baby har det som gikk fra vekstavvik på +5 til -3% på 10 dager og 1 cm mindre i omkrets rundt magen :/ Stakkar liten, og mor er sliten.. Så får gjøre som jeg har fått beskjed om ligg med beina på borde og slapp av så godt man kan ;)

Endelig skjer det noe da!

Vekstavvike har steget her også, fra -7 til -10, men det var før jeg gikk en uke over da!

Ja, det skjer ihvertfall noe og vi blir begge passet på og det er bra ;) Er nok alt oppkastet så er problemet her, jeg drikker 3 liter vann og fortsatt dehydrert! Mhm, hørt mange får vekst avvik på slutten. Her er de litt bekymret for at det har noe med min helse og gjøre:/ Vi går alle mot Mål og de fleste av oss kan ihvertfall se mål streken i løpet av Mars og det tror jeg er en lettelse for mange <3

Oj, så deilige nyheter! Får håpe det har tatt seg opp nå?

Back
Topp