Hva skal dere i dag?

Spiste selv et skolebrød til lunsj, men da det er viktig med karbohydratene så kanskje jeg tar et i morgen også og ser etter noe i skapet etterpå.... ;)
Haha bra det er fler!

Begynner ikke med et nytt og sunnere liv før barnet er ute.
Blir nok et skolebrød i dag også skal du se ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag skal jeg bare være hjemme, deilig.

Må vaske sengetøyet på barnesenga igjen. Er en katt som tror at den senga er til han. Så sengetøyet er fullt av kattehår.

Vi har i de siste tre dagene øvd på å holde han ute fra soverommet. Det går overraskende greit. Får litt vondt i hjerte når vi stenger han ute, men det må nesten bli sånn.

Forøvrig ingen baby i natt heller, 5 dager på overtid!

Det er det første sambo sier når han våkner om morningen. Skulle nesten tro jeg fødte i søvne og han ikke merket det :P

Vi får jo besøk fra Danmark i helga, så i dag tar jeg en tur over grensa og harryhandler litt billig mat :)

Idag har jeg vært og levert bilen på service (i siste liten før ungen kommer!). Skulle levere den før klokka 8, så måtte ha på vekkeklokka for første gang på 1,5 uke! Gjorde godt med en gåtur hjem fra verkstedet før 8 om morran da, det er ikke akkurat dagligdags.
Kommer nok til å bare sitte her foran tven og trøkke i meg bringebærbladte fram til verkstedet ringer og ber meg hente bilen igjen :)

Hadde glemt jeg skulle ringe NAV, så da er vel dagen straks ødelagt.

Sent from my iPad using BV Forum

Skal snart la snuppa få sitt første bad hjemme. Blir spennende! På sykehuset likte hun IKKE å bade i det hele tatt. Håper hun synest det er deiligere nå, så vi slipper hyling og skriking :P I kveld kommer mamma og pappa, skal vere her noen dager, gleder meg <3

Idag har jeg vært og levert bilen på service (i siste liten før ungen kommer!). Skulle levere den før klokka 8, så måtte ha på vekkeklokka for første gang på 1,5 uke! Gjorde godt med en gåtur hjem fra verkstedet før 8 om morran da, det er ikke akkurat dagligdags.
Kommer nok til å bare sitte her foran tven og trøkke i meg bringebærbladte fram til verkstedet ringer og ber meg hente bilen igjen :)

Sist rakk vi ikke å få igjen bilen før fødselen vi. Så mannen måtte stresse litt rundt å få lånt bil så vi kom oss til sykehuset. 2 timer unna så tror han var litt svett. He he. Værste var at vi ikke fikk låne svigerfar sin. Er det mulig å si nei i slike situasjoner?? Men har stesvigermor fra helvete så ikke overrasket over at hun sa nei.

Hadde egentlig planer om å bli med venninna min på baby-kino, men tror kanskje jeg må sove isteden. Lite vits å gå på kino hvis jeg sovner under filmen.

Her skal det puppes og soves <3 slenger med bilde tatt i natt også jeg.
ImageUploadedByBV Forum1394012989.883419.jpg

Storebror 05.10.2011 ♥️
Lillesøster er ventet 12.03.2014 ♥️

Sukk, så ufattelig pen og søt!

Sist rakk vi ikke å få igjen bilen før fødselen vi. Så mannen måtte stresse litt rundt å få lånt bil så vi kom oss til sykehuset. 2 timer unna så tror han var litt svett. He he. Værste var at vi ikke fikk låne svigerfar sin. Er det mulig å si nei i slike situasjoner?? Men har stesvigermor fra helvete så ikke overrasket over at hun sa nei.

Oi, maks uflaks da! Bilen skal være ferdig iløpet av dagen iallefall, og det har enda ikke starta noe fødsel, så det skal nok gå bra (har et stykke til sykehuset vi og). Men hvordan kan de si nei?? Hvis han/ho er redd for bilen kunne de jo bare kjørt dere selv..? Det var veldig uforståelig. Her har vi ingen å evt få låne bil av, så da måtte det blitt taxi eller ambulanse.. Satser på vi slipper det uansett :)

Oi, maks uflaks da! Bilen skal være ferdig iløpet av dagen iallefall, og det har enda ikke starta noe fødsel, så det skal nok gå bra (har et stykke til sykehuset vi og). Men hvordan kan de si nei?? Hvis han/ho er redd for bilen kunne de jo bare kjørt dere selv..? Det var veldig uforståelig. Her har vi ingen å evt få låne bil av, så da måtte det blitt taxi eller ambulanse.. Satser på vi slipper det uansett :)

Veldig spesiell kone han har. :(
Men svigermor stilte opp med bil :) var ikke veldig stresset for det ordner seg jo. Men vi har hatt bilen på verksted nå også å da he verksteder stresset litt så det ikke skulle skje igjen ha ha.

Veldig spesiell kone han har. :(
Men svigermor stilte opp med bil :) var ikke veldig stresset for det ordner seg jo. Men vi har hatt bilen på verksted nå også å da he verksteder stresset litt så det ikke skulle skje igjen ha ha.

Haha, alltid greit å gjøre slike ting i siste liten ;) verkstedmannen kikka veeldig ned på den store magen min da jeg leverte bilen, håper han tok den som et hint til at de måtte jobbe raskt ;)

ImageUploadedByBV Forum1394017660.436321.jpg

Skal spise kaaake etter å ha malt gangen, velfortjent sånn sett ;)

Nam! Så kjempe god ut :)
Jeg finner ikke kakao i dette landet, så blir ikke noe sjokoladekake baking.
Har satt på ovnen for å varme meg nok et skolebrød :D

...ellers så baklengs strikker jeg, så kjedelig.

I dag har jeg strøket sengetøy og diverse til den lille. Vasket klær, hengt opp klær, ordnet sengekanten på senga. Føler meg ganske produktiv for tiden. Men må ta meg små pauser innimellom da bekkenet raskt sier i fra at nå har du gjort for mye arbeid ;) får vente til tørketrommelen er ferdig før jeg gjør mer. Begynner å få litt sånn hastverk kjenner jeg. Under tre uker til termin, og enda ting som gjenstår før alt er klart. Hadde tenkt å finne frem dyne til lille, pakke fødebagen også. Men jeg har ingen planer i morgen heller, så får ta litt da ;)

Idag har jeg gjort veldig lite! Sto opp etter altfor lite søvn fordi jeg ikke fikk sove og var så sulten. Spiste frokost og satt halvveis i koma i noen timer og så på tv. Gikk og la meg igjen til slutt og fikk heldigvis sove noen timer. Så sto jeg opp, dusja og laga middag. Må sitte på en stol på kjøkkenet når jeg skal dele opp og steke mat, for jeg er så slapp for tiden. Og blir så fort svimmel!
Resten av kvelden skal jeg sitte i sofaen, se på tv og spise sjokoladekake.

Har laga sjokoladefondant i dag og, gleder meg skikkelig. Er mye bra på NRK i dag, så blir ekte lille lørdag :D

Sent from my iPad using BV Forum

I dag er planen å ligge på sofaen med Netflix! Men det blir nok litt rengjøring og klesvask også, kjenner jeg meg selv rett ;) Tar en treg start med Oliver da, spiser frokost med ham og leverer sent i barnehagen. Så får jeg mindre tid jeg må slå i hjel her hjemme ;) Kjeder meg så fælt om dagen!

Back
Topp