Hva skal barnet hete?

Vi bestemmer oss ikke før etter fødsel, vi må se henne først! Fikk vite kjønn i går. Vi hadde få jentenavn på lista, og selv topp 3 stusser mannen litt på nå siden det nå ble 'så ekte' :p
 
Vi bestemmer oss ikke før etter fødsel, vi må se henne først! Fikk vite kjønn i går. Vi hadde få jentenavn på lista, og selv topp 3 stusser mannen litt på nå siden det nå ble 'så ekte' :p
Vi gikk bare videre på lista fra Storesøster:angelic:
 
Vi venter sannsynligvis en gutt, og har 5 navn på listen.
Ludvik
Teodor
Oskar
Levi
Trym

Mannen sier bare vet ikke til alt jeg foreslår så blir vel jeg som velger:hilarious::p
 
Kai ☺️ vi er bare uenige om en bokstav - kjæresten vil det skal være med J (han er dansk).

Blir det jente må vi ta det når hun kommer, vi har bare forholdt oss til sterk tro på at det er en gutt , hehe
 
Det ser ut for at det blir ei jente og da skal hun få navnet Aria :Heartbigred
 
Har ikke fått bekreftet skjønn, men er overbevist om gutt og han skal hete Darwin:Heartred Har sakt til mannen at jeg ønsker Darwin for både gutt og jente, men han er ikke helt med på det om det skulle bli jente:p Så om det skulle vise seg å være jente, så får han bestemme navn på barnet:bookworm:
 
Ayla, Alma eller Anemone.

PS: hvorfor får man ikke tilgang til smiley på mobil?
 
Vi venter også til ungen er født, sist ble det noe helt annet enn det vi hadde tenkt på. Greier selvsagt ikke å unngå å tenke på hvilke navn man liker eller ikke, blir mest sannsynlig jente men her er et par navn jeg liker hvertfall.
Theo, Ulrik, Oscar og Wilma, Mille, Sara.
 
Vi står mellom tre navn hadde vi vist at vi kom til å få et barn til og det og var jente hadde det vært lettere, men en vet jo aldri om det blir flere eller om det blir gutt eller jente neste gang. Skulle gjerne vært litt fremsyntxsmile9
Vi står mellom disse
Tiril
Marielle
Tiril-Marie
Er mest mellom de to siste. For å sikre at vi får Marie navnet på vår førstefødte:)
 
Sniker fra Mars (har termin 02.04 :) )
Her blir det Magnus Aleksander ♡
 
Back
Topp