Hva skal barnet hete?

Her står mikkel og william andre høyt på listen <3 men kommer nok ikke til å bli bestemt noe før han er ute :-)

Hær kommer det en Dennis <3
Hadde tenkt litt på Jørgen også, men når pappaen heter Gøran syntes vi de to ble litt for like ;-) da ble det Dennis!

Med en fransk pappa måtte vi finne noe som passer for begge familiene, så det ser ut til at det blir lille Elliot :) <3 må selvfølgelig se om det er en liten Elliot som kommer ut da.. jeg vet at jeg var tiltenkt et helt annet navn enn hva jeg fikk, for jeg var jo ingen Guro. :)

Emine Louise skal vår prinsesse hete :)

Vi har en Leo fra før og alle i familien har navn på 3 bokstaver. Om det ble jente skulle hun hete Amy, men nå får vi en gutt til og står skikkelig fast på et ok guttenavn på 3 bokstaver som kan uttales på engelsk og som ikke er Noa for det heter søskenbarnet. Mulig vi må gi etter og kanskje åpne for flere enn tre bokstaver i navnet..
Så det er bare å bombardere med forslag :)

Are. Edit: Leste ikke nøye nok, det blir kanskje litt rart på engelsk...

Flere navn er:

Kim
Alf
Dan
Joe
Ivo
Max (passer godt med Leo synes jeg)
Tor

Vi venter en jente og har Eira, Linnea og Victoria på lista foreløpig. Jeg har hatt Eira som favoritt, men det er ikke noen av de vi har sagt navnene til som er enig i det, og da blir jeg litt i tvil selv også. Tenker også på at det kan være greit å velge et navn som fungerer i utlandet også siden vi er glade i å reise! Mannen min har Victoria som favoritt. Storesøster heter Kristina.

Her skal lille jenta hete Olivia <3 Jeg klarer ikke finne noen andre navn jeg synes er finere! Samboer var skeptisk i starten, men jeg har inngått avtale om at hun skal få etternavnet hans, så da var det greit ;)

Vilma et mitt navn nr 1. Hva assosierer dere med dette navnet? Har fått høre både at det er et hundenavn og tegneseriefigurnavn... så? Hva er helt ærlig det første du tenker? :)

Vilma et mitt navn nr 1. Hva assosierer dere med dette navnet? Har fått høre både at det er et hundenavn og tegneseriefigurnavn... så? Hva er helt ærlig det første du tenker? :)

Jeg kjenner en som heter det, så jeg tenker på henne.
Det er et fint navn :)

Synes det er så vanskelig å finne det riktige navnet!
Er jo så mange fine navn der ute :)
Jeg vil ha et som klinger bra og som jeg virkelig liker. Fordelen med å oppdra han alene er at jeg slipper å gå på noe som helst kompromiss ang navn iallefall :D Er litt koselig at det er det bare jeg som får velge ^^

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi klarer ikke å finne en liste med nsvn vi liker flr bebisen som kommer. Kjenner meg litt stressa forhver dag som går nå som det nermer seg med stormskritt.

Åh, vi satt å snakka om navn igjen i helga.. Såå vanskelig!
Det ene vi begge liker, føler vi jo litt på at vi ikke kan bruke, selvom vi har fått "godkjenning" av de vi kjenner som har brukt det;)..
Så har jeg noen jeg liker, å han noen han liker, men ingen av oss vil på noen måte ha navnene den andre kommer med.. Vanskelig:p..
Tror ikke vi kommer til å lyve når vi forteller folk som spør, at vi ikke vet hva han skal hete altså.. Blir sikkert navnløs til lenge etter fødselen, stakkar:p
Hadde vært så mye enklere om gubben ikke hadde vært nødt til å være enig i navnevalget;)..

Back
Topp