Her står mikkel og william andre høyt på listen <3 men kommer nok ikke til å bli bestemt noe før han er ute 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en Leo fra før og alle i familien har navn på 3 bokstaver. Om det ble jente skulle hun hete Amy, men nå får vi en gutt til og står skikkelig fast på et ok guttenavn på 3 bokstaver som kan uttales på engelsk og som ikke er Noa for det heter søskenbarnet. Mulig vi må gi etter og kanskje åpne for flere enn tre bokstaver i navnet..
Så det er bare å bombardere med forslag![]()
Ian heter sønnen til ei på jobb
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
TegneserieVilma et mitt navn nr 1. Hva assosierer dere med dette navnet? Har fått høre både at det er et hundenavn og tegneseriefigurnavn... så? Hva er helt ærlig det første du tenker?![]()
Glemte ordet ikkeTegneserie. Men det synes jeg du skal bry deg om. Fint navn.
Vilma et mitt navn nr 1. Hva assosierer dere med dette navnet? Har fått høre både at det er et hundenavn og tegneseriefigurnavn... så? Hva er helt ærlig det første du tenker?![]()
Vilma et mitt navn nr 1. Hva assosierer dere med dette navnet? Har fått høre både at det er et hundenavn og tegneseriefigurnavn... så? Hva er helt ærlig det første du tenker?![]()