Hva sier magefølelsen din?

Magefølelsen sier at han fortsetter å ligge i seteleie og at det derfor blir aktuelt med keisersnitt.
 
Magefølelsen sier at han fortsetter å ligge i seteleie og at det derfor blir aktuelt med keisersnitt.

Min ligger også i seteleie, jeg er 32+4 men føler at han kommer til å bli liggende å at det ender med keisersnitt her å.
Men føler også at jeg da kommer til å gå inn i fødsel før det planlagte keisersnittet. Har ikke hatt den beste flaksen i dette svangerskapet :D
 
Vi er faktisk like langt, er 32+4 i dag :D
Her har jeg bestemt meg for å ikke forsøke vaginal fødsel hvis han fortsetter å ligge i seteleie. Fødte vaginalt med førstemann men han lå også riktig. Denne gangen har han ligget kun i tverr- og seteleie.
 
Har egentlig termin 7.11, men er satt opp på planlagt keisersnitt den 28.10. Men, nå er jeg lagt inn med høyt blodtrykk og det minner litt om første svangerskap som endte med svangerskapsforgiftning og ks i uke 33. Da jeg ble lagt inn på sykehuset i dag så sa den ene jordmora at vi satser på å holde babyen inne i 3 uker til. Jodda. Så kanskje ikke oktoberbarn heller da, mulig septemberbarn? Håper ikke det, men har en magefølelse på at lille her også må ut i uke 33/34. :eek:
 
Har egentlig termin 7.11, men er satt opp på planlagt keisersnitt den 28.10. Men, nå er jeg lagt inn med høyt blodtrykk og det minner litt om første svangerskap som endte med svangerskapsforgiftning og ks i uke 33. Da jeg ble lagt inn på sykehuset i dag så sa den ene jordmora at vi satser på å holde babyen inne i 3 uker til. Jodda. Så kanskje ikke oktoberbarn heller da, mulig septemberbarn? Håper ikke det, men har en magefølelse på at lille her også må ut i uke 33/34. :eek:

Ooi! :(

Sende over en god klem til deg og krysser fingrene for at lille blir lengre i magen :Heartred
 
Har egentlig termin 7.11, men er satt opp på planlagt keisersnitt den 28.10. Men, nå er jeg lagt inn med høyt blodtrykk og det minner litt om første svangerskap som endte med svangerskapsforgiftning og ks i uke 33. Da jeg ble lagt inn på sykehuset i dag så sa den ene jordmora at vi satser på å holde babyen inne i 3 uker til. Jodda. Så kanskje ikke oktoberbarn heller da, mulig septemberbarn? Håper ikke det, men har en magefølelse på at lille her også må ut i uke 33/34. :eek:
Oi da, det var jo dramatisk. Godt at du er i gode hender på sykehuset. Lykke lykke til!!
 
Tror hun kommer enten på termin eller 5 dager over.

Både eldste og mellomste er født torsdager og minste på en tirsdag (hadde termin torsdagen før)

Blir veldig overrasket om hun kommer før termin, siden de andre 3 kom etter:)
 
Jeg har baby i tverrleie (uke 35) . Magefølelsen sier han ikke blir å snu seg, slik at det blir keisersnitt 1-2 uker før termin:)

Om han skulle snu seg sier magefølelsen at jeg aldri blir å gå i fødsel, eller at fødselforsøk er mislykket (grunnet hvordan det var sist)
 
Har egentlig termin 7.11, men er satt opp på planlagt keisersnitt den 28.10. Men, nå er jeg lagt inn med høyt blodtrykk og det minner litt om første svangerskap som endte med svangerskapsforgiftning og ks i uke 33. Da jeg ble lagt inn på sykehuset i dag så sa den ene jordmora at vi satser på å holde babyen inne i 3 uker til. Jodda. Så kanskje ikke oktoberbarn heller da, mulig septemberbarn? Håper ikke det, men har en magefølelse på at lille her også må ut i uke 33/34. :eek:
Håper de klarer å holde babyen inne lengst mulig, og ønsker deg masse lykke til ❤️
 
Jeg tror hun kommer før oktober er i gang. Termin 10.10.19 tror jeg og hun er så lei av å dele kroppen min
 
Samme sier jeg med termin 25.oktober. Virker som alle andre har termin om bare noen uker:laughing002 Men så er det flere i gruppa som skal ha keisersnitt eller settes i gang ekstra tidlig.

Jeg tror min kommer ca en uke før tiden. 3 av besteforeldrene har bursdag i tiden rundt termin, så håper han klarer å unngå de datoene.
Hmm jeg bommet visst der. 5 dager til termin og fortsatt ikke et eneste tegn på at det skjer noe i nærmeste fremtid :bored:
 
Blir satt i gang(eller ks) 21 sept tror jeg 37+1 men har faktisk en følelse av at de kommer til å bestemme seg for å komme før:eek: kanskje rundt 9-13 sept :eek: sånn uke 35/36
Tok veeeeeldig feil, selv med igangsettelse så ble de tatt med ks skkurat på dagen 38 fullgåtte :p den 27 sept.
 
Jeg føler at han vil ut før, kanskje i slutten av september, men jeg tar sikkert feil :D termin 11/10 :)
Jeg tok feil. Han kom 7/10. Han hadde kaaaaanskje kommet før 11. om jeg ikke hadde blitt satt i gang fordi jeg var så moden, men der får vi jo aldri vite :)
 
Var heilt sikker på at eg ville gå på overtid denne gangen også, men mini kom 9 dager før termin :)
 
Magefølelsen sier at jeg vil gå til akkurat rundt termin ( i november) denne gangen og. Men samtidig kjenenr jeg mange tegn på modning om dagen, så jeg henger litt her på oktober for sikkerhets skyld. :p
 
Back
Topp