Magefølelsen sier at han fortsetter å ligge i seteleie og at det derfor blir aktuelt med keisersnitt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Magefølelsen sier at han fortsetter å ligge i seteleie og at det derfor blir aktuelt med keisersnitt.
Paradise hotel- gravid versjonenKan sikkert bli både intriger og sjalusi her da
Kan bli... ehm... interessant!Paradise hotel- gravid versjonen
Har egentlig termin 7.11, men er satt opp på planlagt keisersnitt den 28.10. Men, nå er jeg lagt inn med høyt blodtrykk og det minner litt om første svangerskap som endte med svangerskapsforgiftning og ks i uke 33. Da jeg ble lagt inn på sykehuset i dag så sa den ene jordmora at vi satser på å holde babyen inne i 3 uker til. Jodda. Så kanskje ikke oktoberbarn heller da, mulig septemberbarn? Håper ikke det, men har en magefølelse på at lille her også må ut i uke 33/34.
Ooi!
Sende over en god klem til deg og krysser fingrene for at lille blir lengre i magen
Oi da, det var jo dramatisk. Godt at du er i gode hender på sykehuset. Lykke lykke til!!Har egentlig termin 7.11, men er satt opp på planlagt keisersnitt den 28.10. Men, nå er jeg lagt inn med høyt blodtrykk og det minner litt om første svangerskap som endte med svangerskapsforgiftning og ks i uke 33. Da jeg ble lagt inn på sykehuset i dag så sa den ene jordmora at vi satser på å holde babyen inne i 3 uker til. Jodda. Så kanskje ikke oktoberbarn heller da, mulig septemberbarn? Håper ikke det, men har en magefølelse på at lille her også må ut i uke 33/34.
Håper de klarer å holde babyen inne lengst mulig, og ønsker deg masse lykke tilHar egentlig termin 7.11, men er satt opp på planlagt keisersnitt den 28.10. Men, nå er jeg lagt inn med høyt blodtrykk og det minner litt om første svangerskap som endte med svangerskapsforgiftning og ks i uke 33. Da jeg ble lagt inn på sykehuset i dag så sa den ene jordmora at vi satser på å holde babyen inne i 3 uker til. Jodda. Så kanskje ikke oktoberbarn heller da, mulig septemberbarn? Håper ikke det, men har en magefølelse på at lille her også må ut i uke 33/34.
Hmm jeg bommet visst der. 5 dager til termin og fortsatt ikke et eneste tegn på at det skjer noe i nærmeste fremtidSamme sier jeg med termin 25.oktober. Virker som alle andre har termin om bare noen uker Men så er det flere i gruppa som skal ha keisersnitt eller settes i gang ekstra tidlig.
Jeg tror min kommer ca en uke før tiden. 3 av besteforeldrene har bursdag i tiden rundt termin, så håper han klarer å unngå de datoene.
Hun venta helt til 9.10.Blir spennende å se tilbake om dette stemte da
Tok veeeeeldig feil, selv med igangsettelse så ble de tatt med ks skkurat på dagen 38 fullgåtte den 27 sept.Blir satt i gang(eller ks) 21 sept tror jeg 37+1 men har faktisk en følelse av at de kommer til å bestemme seg for å komme før kanskje rundt 9-13 sept sånn uke 35/36
Jeg tok feil. Han kom 7/10. Han hadde kaaaaanskje kommet før 11. om jeg ikke hadde blitt satt i gang fordi jeg var så moden, men der får vi jo aldri viteJeg føler at han vil ut før, kanskje i slutten av september, men jeg tar sikkert feil termin 11/10
Ble ikke 12, men ikke så langt unna heller. 16 kom hun plutselig og lynrasktJeg har også termin 24 oktober og magefølelsen sier den 12