Hva sier magefølelsen din?

Blir litt den følelsen når man har i slutten av mnd, og det gjerne sniker seg inn noen fra mnd før på termingruppa i tillegg. Sist hadde jeg termin 25.05, så var det samme da. Og hun kom 5 dager over.
Så når alle babyene var født, så var jo noen født tidlig i april, mens vi var sent i mai. Nesten 2 mnd forskjell. En ble vel født i mars og. Så ble vanskelig å i det hele tatt sammenlikne utviklingen til babyene også :p men men. Jeg har ikke orka å forholde meg til andre termingrupper uansett, mer enn nok å henge med på alt her, av forum, snap og fb :p

Men tror vi er noen fler litt sene oktober da.
De kommer uansett når de kommer, vi får bare nyte uansett :D
Jeg har også sent i okt, termin 29.10 :p men førstemann kom en dag før, så håper jeg slipper og gå over :) Liten følelse på at hun kommer mellom 18-20 okt egentlig :p :)
 
Hmm ja begge mine forrige kom ca 1 uke før terminen så siden min termin er 17.10 så gjetter jeg 10.10:happy: men er jo så mye modning og greier hele tiden så noen ganger tenker jeg faktisk at han kommer enda tidligere. Men er nok best å heller forvente litt senere.. :rolleyes:
 
Har du en magefølelse på når baby kommer?

Min magefølelse sier at hun kommer rundt 12-13. Oktober og har selv termin 24. Oktober :p
(Søstrene kom også før termindato)

Jeg har også termin 24 oktober og magefølelsen sier den 12:dummy1:
 
Termin 14. oktober og følger jeg samme mønster som mamma og søsteren min, blir det vel fødsel rundt 11.-17. oktober. Vet ikke om det er magefølelsen som taler, men jeg føler han kommer til å være tidlig ute. Så da blir det sikkert overtid :hilarious:
 
Jeg føler at han vil ut før, kanskje i slutten av september, men jeg tar sikkert feil :D termin 11/10 :)
 
Blir satt i gang(eller ks) 21 sept tror jeg 37+1 men har faktisk en følelse av at de kommer til å bestemme seg for å komme før:eek: kanskje rundt 9-13 sept :eek: sånn uke 35/36
 
Jeg har termin 20 oktober. Jeg tenker mye på skifte september/oktober. Tror hodet synes det er rart å tenke å gå tiden helt ut pga prematur sist. Så å gå helt til termin er litt sånn rar fjern følelse. Så lenge jeg kommer meg til uke 37 er jeg skam happy. Så hatt datoen 23 september og 7 oktober litt i hode.
I familien blir nesten alle født på mandager...bla både jeg, mannen og sønnen er mandagsbarn.... så da kommer hun også vel på en mandag.
 
Føler hun kommer rundt månedsskiftet september/oktober. Termin 12.10. Egentlig er det vel bare ønsketenkning mer enn en følelse :hilarious:
 
Har faktisk ingen magefølelse på det, føle det kan skje når som helst men håper ho holder seg inne litt til :hilarious: 32+2 i dag, termin 27.10... Storebror kom 37+0 så veit vel aldri :happy:
 
Så spennende å følge med på hva som faktisk skjer med alle :) Ser at de fleste har magefølelse på før termin, og det er vel sikkert flere av oss i den båten som viser seg å ta feil, og ha litt lenger igjen enn vi føler :p Artige uker nå her inne!
 
Så spennende å følge med på hva som faktisk skjer med alle :) Ser at de fleste har magefølelse på før termin, og det er vel sikkert flere av oss i den båten som viser seg å ta feil, og ha litt lenger igjen enn vi føler :p Artige uker nå her inne!

Blir sikkert å gå over termindatoen hele gjengen :hilarious:
 
Har termin 09.10, og har en følelse på 13.10 :happy: Har masse kynnere, stikkinger og vondter, så skulle tro hun kommer før, meeeen jeg tror samtidig ikke på det :p
 
Back
Topp