Hva sier magefølelsen din?

Minipie

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Har du en magefølelse på når baby kommer?

Min magefølelse sier at hun kommer rundt 12-13. Oktober og har selv termin 24. Oktober :p
(Søstrene kom også før termindato)
 
Jeg tror hun kommer før oktober er i gang. Termin 10.10.
 
Jeg tror hun kommer ca en uke før termin
 
Blir spennende å se tilbake om dette stemte da :D
Ja, ganske gøy det! Med forrige lot vi hele storfamilien inkl oss selv tippe dato, lengde og vekt - ja og navn fikk de gjette på også :) Da var det gøy å følge med på hvem som kom nærmest!
 
Ja, ganske gøy det! Med forrige lot vi hele storfamilien inkl oss selv tippe dato, lengde og vekt - ja og navn fikk de gjette på også :) Da var det gøy å følge med på hvem som kom nærmest!

Så stilig! Og hvordan gikk det? Var det noen som var nært? :rolleyes:
 
Så spennende! Endelig noen som er litt nært meg av termindato :hilarious: Føler jeg har termin så sent :facepalm:

Blir litt den følelsen når man har i slutten av mnd, og det gjerne sniker seg inn noen fra mnd før på termingruppa i tillegg. Sist hadde jeg termin 25.05, så var det samme da. Og hun kom 5 dager over.
Så når alle babyene var født, så var jo noen født tidlig i april, mens vi var sent i mai. Nesten 2 mnd forskjell. En ble vel født i mars og. Så ble vanskelig å i det hele tatt sammenlikne utviklingen til babyene også :p men men. Jeg har ikke orka å forholde meg til andre termingrupper uansett, mer enn nok å henge med på alt her, av forum, snap og fb :p

Men tror vi er noen fler litt sene oktober da.
De kommer uansett når de kommer, vi får bare nyte uansett :D
 
Så stilig! Og hvordan gikk det? Var det noen som var nært? :rolleyes:
Ja, tror det var min mor som var nærest på dato og str. Men ingen tippet at det skulle skje så lenge før termin som det gjorde - bortsett fra meg, som tippet en god stund før (husker ikke hvor nært jeg gjettet). De fleste tippet sånn 0-2 uker før, de fleste, og så ble det ca 4...
 
Termin 21.10, tror han kommer 2-3 dager over om ikke senere :) Blir spennende å se:)
 
Så spennende! Endelig noen som er litt nært meg av termindato :hilarious: Føler jeg har termin så sent :facepalm:
Samme sier jeg med termin 25.oktober. Virker som alle andre har termin om bare noen uker:laughing002 Men så er det flere i gruppa som skal ha keisersnitt eller settes i gang ekstra tidlig.

Jeg tror min kommer ca en uke før tiden. 3 av besteforeldrene har bursdag i tiden rundt termin, så håper han klarer å unngå de datoene.
 
Har ikke sett for meg noen dato, men har fått for meg at jeg ikke kommer til å gå til termin (så da går jeg sikkert over:hilarious:). Har termin 4/10, og gikk en uke over med første.
 
Back
Topp