Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror hun kommer før oktober er i gang. Termin 10.10.
Ja, ganske gøy det! Med forrige lot vi hele storfamilien inkl oss selv tippe dato, lengde og vekt - ja og navn fikk de gjette på også Da var det gøy å følge med på hvem som kom nærmest!Blir spennende å se tilbake om dette stemte da
Ja, ganske gøy det! Med forrige lot vi hele storfamilien inkl oss selv tippe dato, lengde og vekt - ja og navn fikk de gjette på også Da var det gøy å følge med på hvem som kom nærmest!
Jeg tror hun kommer ca en uke før termin
Tviler på før termin.. 1-2 over kanskje?
Storesøster kom 5 dager over..
Når er terminen?
11.11 fineste termindatoen av alle, så enkelHadde du termin 10. Nov? Eller husker jeg feil
20.10 tipper mellom 20-23
11.11 fineste termindatoen av alle, så enkel
Så spennende! Endelig noen som er litt nært meg av termindato Føler jeg har termin så sent
Ja, tror det var min mor som var nærest på dato og str. Men ingen tippet at det skulle skje så lenge før termin som det gjorde - bortsett fra meg, som tippet en god stund før (husker ikke hvor nært jeg gjettet). De fleste tippet sånn 0-2 uker før, de fleste, og så ble det ca 4...Så stilig! Og hvordan gikk det? Var det noen som var nært?
Samme sier jeg med termin 25.oktober. Virker som alle andre har termin om bare noen uker Men så er det flere i gruppa som skal ha keisersnitt eller settes i gang ekstra tidlig.Så spennende! Endelig noen som er litt nært meg av termindato Føler jeg har termin så sent