Hva sier magefølelsen ang. Kjønnet?

Har en sterk følelse på at det er gutt. Mannen min tror også det. Familien min tror det. Vennene mine tror det. Hehe. Blir spennende å se [emoji4]
 
Tar meg selv i å si "hun" , og er ganske mye dårligere enn når jeg fikk gutt, men er langt fra sikker for det [emoji5] begge deler er svært velkomne
 
Aldri hatt noen magefølelse noen av gangene. Men tenker kanskje jente siden jeg er langt i fra så dårlig som jeg var med guttene..
 
Har en følelse på jente :dummy1: syntes denne graviditeten er veldig lik som da jeg gikk med jenta mi, men det trenger jo selvfølgelig ikke ha noen sammenheng:)
 
På begges side er det flest jenter så vi tror jente ut i fra det. Men har hatt en følelse på at det er gutt i det siste ! :D Det hadde vært kjempe stas !:joyful: Men uansett kjønn er vi fornøyde så lenge barnet er friskt :Heartred
 
Jeg har en følelse at det er ei jente, men har ikke noe å begrunne det med! Både meg og mannen har flest gutter i familien, kun brødre begge to og alle jeg kjenner som skal føde i år (og vet kjønnet) venter gutter så blir nok gutt her og til slutt :p
 
Jeg er ganske så overbevist om at det er jente her, med tanke på at jeg ikke var i samme by som faren den helga jeg hadde EL. Og de sier vel at jentene blir til når man har sex noen dager før EL? :p
 
Jeg tror det er jente. Jeg vet ikke hvorfor, bare føler det. Forrige gang stemte det da jeg følte at det var gutt (men da jeg fikk vite på oul at han mest sannsynlig var jente, så trodde jeg på det).
Det kinesiske fødselskartet stemmer ikke på meg. Det har tatt feil to av tre ganger.
 
Jeg tror det er jente. Jeg vet ikke hvorfor, bare føler det. Forrige gang stemte det da jeg følte at det var gutt (men da jeg fikk vite på oul at han mest sannsynlig var jente, så trodde jeg på det).
Det kinesiske fødselskartet stemmer ikke på meg. Det har tatt feil to av tre ganger.

Hvilket fødselskart bruker du? Det kinesiske forandrer seg fra år til år. Usikker på om babyplan sitt gjør det. Søk på chinese birth chart 2017. Sier ikke at det kommer til å stemme, men det er nok mer "riktig" enn babyplan sitt.
 
Hvilket fødselskart bruker du? Det kinesiske forandrer seg fra år til år. Usikker på om babyplan sitt gjør det. Søk på chinese birth chart 2017. Sier ikke at det kommer til å stemme, men det er nok mer "riktig" enn babyplan sitt.
Jeg brukte et av de første kom opp da jeg søkte på Google, og sjekket ikke om det forandrer seg fra år til år. Så da er det jo mulig at det stemte på de tre barna mine, hvis kalenderen er ulik fra år til år. Denne http://www.yourchineseastrology.com/calendar/baby-gender-predictor.htm sier at jeg får gutt denne gangen.
 
Veldig vanskelig denne gangen. Sist var det ingen tvil fra testen var positiv, det skulle komme en liten gutt <3 Jeg var overbevist og snakket alltid om den lille gutten i magen. Det ble gutt også <3 Denne gangen er foreløpig svangerskapet totalt annerledes enn sist. Og jeg føler meg ikke sikker på noe, varierer veldig. Men siden alt føles annerledes tenker jeg kanskje jente denne gangen :)
 
Jeg brukte et av de første kom opp da jeg søkte på Google, og sjekket ikke om det forandrer seg fra år til år. Så da er det jo mulig at det stemte på de tre barna mine, hvis kalenderen er ulik fra år til år. Denne http://www.yourchineseastrology.com/calendar/baby-gender-predictor.htm sier at jeg får gutt denne gangen.

Jeg prøvde den du linket til nå! Når jeg har sjekket på den babyverden har liggende ute så har det stått at jeg skulle fått jente de to andre graviditetene, men har fått gutter. Men da jeg sjekket nå så sto det gutt på begge og jente nå, så da gjenstår det jo å se [emoji3]
 
Jeg tror jente, fordi vi har så mange jenter i familien, sambo et sikker på at det er gutt [emoji28]
 
Back
Topp