Hva sier magefølelsen ang. Kjønnet?

Jeg var mye mer kvalm da jeg gikk gravid med jenta enn med gutten. Mtp hvor kvalm jeg er nå, så tror jeg det må bli jente igjen! :) Håper vi klarer å se noe på tul i uke 12!
 
Jeg har to gutter, og føler jeg er en guttemamma, så klarer ikke å se for meg noe annet enn en gutt til :p En skikkelig fin guttegjeng tror jeg det blir :)
 
Jeg har vært dårlig med begge jentene og det kinesiske fødselskartet har stemt på de nå tror jeg gutt for jeg har ingen symptomer og det kinesiske kartet sier gutt
Gleder meg til å finne ut
 
Jeg har hatt sterk feeling på gutt siden starten og det har bare forsterket seg med tiden, blir veldig overasket om det er jente:woot: mannen tror jente siden jeg tror gutt:hilarious:
 
Last edited:
Ingen magefølelse i det hele tatt.... men tror det har noe med at jeg tenker heller på at det sikkert har gått dårlig :/ klarer ikke å slå vekk den tanken, null symptomer. OUL nå til tirsdag, så da får jeg jo vite både det ene og andre.
 
Jeg tror det er jente. Jeg vet ikke hvorfor, bare føler det. Forrige gang stemte det da jeg følte at det var gutt (men da jeg fikk vite på oul at han mest sannsynlig var jente, så trodde jeg på det).
Det kinesiske fødselskartet stemmer ikke på meg. Det har tatt feil to av tre ganger.

Magefølelsen stemmer ikke denne gangen. Nipt testen viser at vi skal ha en gutt :Heartblue Begge deler var like ønsket :)
 
Etter å ha vært på to TUL hvor gyn har sagt han, uten å ha kunnet se noen ting, så har jeg for meg at det er gutt :)
 
Har virkelig magefølelse på gutt, og har hatt det hele tiden.. Men "alle" rundt meg er bombesikre på jente :p Så begynner jeg egentlig å bli litt i tvil selv :p
 
Back
Topp