Hva sier magefølelsen ang. Kjønnet?

Lotepus

Forelsket i forumet
Hei!

Har dere en fornemmelse av hvem som skjuler seg der inne? Er det en gutt eller jente?

Er det bare en magefølelse, eller har dere symptomer som gjør dere sikre i deres sak?

Synes det er spennende å høre.

Har en gutt fra før her, og har ubevisst kalt bebisen i magen for "frøkna".
 
Her følte jeg fra første dag at dette var en gutt [emoji4] alt e heilt annerledes enn sist da jeg fikk jente. Blir spennende å se [emoji4]
 
Føler på meg at det er ei jente. Hvorfor vet jeg ikke helt,men det er den følelsen som er mest fremtredende.
 
Jente... Pga når vi hadde sex og alder på fosteret. Men også fordi det er så likt med sist.
 
Har vært like dårlig som da æ gikk m jenta mi for 19år siden å har følt jente. Mamma si gutt å svigerfar si jente. Å eneste som e sikkert er at noen har rett
 
Har veldig magefølelse på jente! Hadde helt ubegrunnet guttefølelse som stemte sist. Og nå er formen så ulik sist, pluss magefølelsen pluss det kinesiske fødselskartet :)
 
Magefølelse på gutt, sier allerede "han" når vi snakker om babyen i magen! Hvorfor vet jeg ikke! Som jeg sier til samboer: det blir enten eller :hilarious::hilarious:
 
Tror gutt :) MYE mere symptomer denne gangen enn når jeg gikk med jentene :) ...at kroppen er 12 år eldre har sikkert ikke noe å si [emoji85][emoji23]
 
Har 3 jenter fra før,så hadde vært veldig koselig med en gutt. Men så lenge den er frisk tar vi gledelig imot en jente til. Så jeg klarer egentlig ikke å tenke meg til hva det er.
 
Magefølelsen sier gutt :) hadde ikke noen følese i det heletatt sist når det var jente så blir spennende å se :)
 
Back
Topp