Hva ser dere mest frem til?

Jeg gleder meg til at det blir verdens mest naturlige ting å få på seg et par sko igjen! Å knyte joggesko uten å nesten besvime :) pluss et glass rødvin og litt brie/camenbert utpå våren :)

Alt som har med baby å gjøre er en selvfølge å glede seg til for min del hvertfall :) men utenom det er jeg veldig klar for å kunne sette i gang trening for å komme tilbake igjen til vekten jeg var før.. Kunne ta på seg klær og faktisk føle at man ser ok ut! Også gleder jeg meg veldig til å ta et glass vin på terrassen i forhåpentligvis fint vårvær :-)

Hvordan ubehagelig?
Den skal vel bare være på ett par timer per dag, og helst når man skal opp og stå/gå slik at den ikke skal være ubehagelig.. ☺️
Jeg husker ikke hvor mye den skulle være på osv. Og mulig de har blitt bedre siden jeg brukte i 2013, men var veldig ubehagelig å bevege seg i..

Ja, d er jeg enig i!! Men d var visst viktig å begynne med den så fort som mulig etter fødsel og siden jeg har planlagt en snarlig fødsel, så må jeg få tak i d litt kjapt.

Hvor får man tak i de?
Jeg mener jeg kjøpte på barnas hus :-)
(Tatt i betraktning at jeg lever i en boble for tiden - så ikke stol 110% på meg at det var der)

Jeg gleder meg til storebror endelig skal få hilse på baby <3. Også gleder jeg meg til og kunne gjøre akkurat det jeg vil, sove på magen, bære på ting, rydde, gå i trapper, spise det jeg vil uten bekymring :-)

Ja, d er jeg enig i!! Men d var visst viktig å begynne med den så fort som mulig etter fødsel og siden jeg har planlagt en snarlig fødsel, så må jeg få tak i d litt kjapt.

Hvor får man tak i de?

Kjøpte på kjøpbarnevogn.no og betalte 700,- for den, men det var en dyrere variant.. De hadde ned til 500,-, men valgte denne fordi den skulle være mykere ☺️

Kjøpte på kjøpbarnevogn.no og betalte 700,- for den, men det var en dyrere variant.. De hadde ned til 500,-, men valgte denne fordi den skulle være mykere ☺️

Aha! Jeg får se hva jeg finner. Drittungen kommer ikke før termin uansett. Hun kommer garantert over termin så jeg bør ha god tid...

Aha! Jeg får se hva jeg finner. Drittungen kommer ikke før termin uansett. Hun kommer garantert over termin så jeg bør ha god tid...

Var den rimeligste jeg fant, fikk den i posten etter 4 arbeidsdager ☺️
Var på ul sjekk i dag, viser seg at det er litt lite fostervann, så om det ikke er bedre innen neste tirsdag blir det snakk om igangsetting.. Hvis ikke kommer hun vel etter termin vil jeg tro :/

Var den rimeligste jeg fant, fikk den i posten etter 4 arbeidsdager ☺️
Var på ul sjekk i dag, viser seg at det er litt lite fostervann, så om det ikke er bedre innen neste tirsdag blir det snakk om igangsetting.. Hvis ikke kommer hun vel etter termin vil jeg tro :/

Jeg så d. Går d bra? Prøv å slapp av og ikke bli for stressa av d ihvertfall. Dere blir ihvertfall fulgt opp :)

Jeg så d. Går d bra? Prøv å slapp av og ikke bli for stressa av d ihvertfall. Dere blir ihvertfall fulgt opp :)

Joda, hjertelyden var fin så babyen har det bra for nå ☺️ De var litt bekymret for fostervannet, så blir en sjekk og ny vurdering neste uke ☺️
Regner med de hadde gjort noe med det i dag om det var alvorlig, så tenker ikke så mye på det. Bare typisk at det skal skje når samboer er borte, så det blir godt å få hjem han på onsdag ☺️

Nå ser jeg mest frem til å ikke dø. Har fått totalt angst for å dø under fødsel.

Joda, hjertelyden var fin så babyen har det bra for nå ☺️ De var litt bekymret for fostervannet, så blir en sjekk og ny vurdering neste uke ☺️
Regner med de hadde gjort noe med det i dag om det var alvorlig, så tenker ikke så mye på det. Bare typisk at det skal skje når samboer er borte, så det blir godt å få hjem han på onsdag ☺️

Skal bli godt å få ham hjem :)

Gleder meg til å slutte å klø! Hadde nesten glemt det til det dukket opp en klø-tråd. Da kom jeg på at det er noe jeg har vent meg til av plager og som BØR forsvinne etter fødsel. :depressed:

Og kvalmen da. Er så leI!

Fant du slikt belte? skulle kjøpt jeg også. Klarte ikke ligge på magen sist (brystspreng = au), så litt hjelp hadde vært kjekt!

Back
Topp