Hva ser dere fram til?

Kom akkurat på idag at jeg ikke kunne spise NOE krydret uten at storebror reagerte kraftig! Og reker kunne jeg heller ikke spise noe av... Men jordbær gikk fint:) de sier nå man kan prøve det meste som man da nei til før i små mengder, for alle babyer reagerer ulikt :) ikke så mange matvarer som ikke anbefales ammende fra det offentlige lenger heldigvis :)
Storebror reagerte på det meste, kolikk og masse mageproblemer, så var mye jeg måte stryke fra matlista. Blant annet min hjemmelagde tomatsaus som jeg elsker, men som har masse løk, hvitløk og ikke egner seg hverken for amming eller halsbrann, så belager meg på at det er lenge til jeg kan spise den igjen :p

Gleder meg til denne halsbrannen er borte!!! Kan ikke spise noe med smak omtrent uten å gulpe resten av dagen.. prøver å ikke tenke på alt jeg ikke kan spise når jeg skal amme ;p
Kom akkurat på idag at jeg ikke kunne spise NOE krydret uten at storebror reagerte kraftig! Og reker kunne jeg heller ikke spise noe av... Men jordbær gikk fint:) de sier nå man kan prøve det meste som man da nei til før i små mengder, for alle babyer reagerer ulikt :) ikke så mange matvarer som ikke anbefales ammende fra det offentlige lenger heldigvis :)

Kunne spise/drikke alt med begge de 2 store under amming.. Heldigvis :) håper det blir sånn nå og :)

Å kunne bevege meg normalt igjen! Er så lei av å føle meg som en hval når jeg skal snu meg i senga eller reise meg :p Og det å få igjen magemusklene skal bli maaagisk! Og spekemat!! NAM :D

Så kjedelig! Håper det ikke blir sånn nå, for noen av oss! Jeg spiste alt jeg ville sist, holdt meg bare unna alkohol og begrenset koffeininntaket. Ingen reaksjoner hos vesla. Satser på at det blir sånn igjen. :-)
Eneste jeg har savnet og ikke kunnet begynne med enda er tunfisk-sushi, den skal jo ikke spises rå under graviditet eller amming pga tungmetaller, og jeg har vært gravid/amma siden høsten 2012 :(

Å kunne gå normalt igjen og ikke ha vondt (bekkenløsning). Å kunne ha ordentlig sex igjen og føle meg digg og tøyelig og energisk. Å kunne trene tung styretrening og få tilbake den sterke og spretne kroppen. Å kunne spise blodig biff, spise spansk tapas, gode oster og drikke rødvin. Å kunne reise meg opp/endre stilling i sofa/seng uten å grynte, puste, pese og aue meg, haha.
Kunne puste lett igjen! Slippe å være tungpustet og føle meg som en mann i 60-åra.. Være (litt mer) opplagt, og slippe å tisse heeeeele tiden. Og slippe å bekymre meg for hver minste lille smerte/ting som skjer i kroppen, i frykt for at det er noe feil/galt med lilletassen i magehula.

Å kunne gå normalt igjen og ikke ha vondt (bekkenløsning). Å kunne ha ordentlig sex igjen og føle meg digg og tøyelig og energisk. Å kunne trene tung styretrening og få tilbake den sterke og spretne kroppen. Å kunne spise blodig biff, spise spansk tapas, gode oster og drikke rødvin. Å kunne reise meg opp/endre stilling i sofa/seng uten å grynte, puste, pese og aue meg, haha.
Kunne puste lett igjen! Slippe å være tungpustet og føle meg som en mann i 60-åra.. Være (litt mer) opplagt, og slippe å tisse heeeeele tiden. Og slippe å bekymre meg for hver minste lille smerte/ting som skjer i kroppen, i frykt for at det er noe feil/galt med lilletassen i magehula.

Nailed it!

Back
Topp