Hva ser dere fram til?

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Utover å få møte barnet deres, hva er det dere gleder dere mest til etter fødselen? Her er det blodig biff og spekemat, og å ikke føle meg så tung og treig lenger. :)

Ser fram til å kunne snu meg i senga om natta, uten å vekke både meg selv og samboer med klynking og stønning ;) Og å kunne reise meg fra sofaen uten å trenge å velte meg over på siden og bruke hele kroppen for å klare å karre meg opp i sittestilling, savner magemusklene mine! Og en blodig biff såklart :p

Det meste er allerede nevnt :P

Ser frem ikke føle seg så tung og ha smerter i muskler, nerver og hvem vet hva i magen, samt kynnere. Og til å sove bedre, uten halsbrann og vond kropp. Gjør meg ingenting å våkne på natten av et spedbarn, så lenge jeg kan sove behagelig de gangene jeg først sover.

Synes spedbarnstiden var så mye enklere enn å være høygravid sist gang også!

Ser frem ikke føle seg så tung og ha smerter i muskler, nerver og hvem vet hva i magen, samt kynnere. Og til å sove bedre, uten halsbrann og vond kropp. Gjør meg ingenting å våkne på natten av et spedbarn, så lenge jeg kan sove behagelig de gangene jeg først sover.

Synes spedbarnstiden var så mye enklere enn å være høygravid sist gang også!

Enig!!!!!

Ser frem til å slippe bekkenløsning, tissing døgnet rundt og dårlig søvn. Og så gleder jeg meg faktisk veeeedlig til å kunne ta et glass champagne :)

Skal bli godt å bli kvitt gravidplagene og endelig ha litt kontroll på egen kropp :) Og til å leke mer med og ta med storebror ut :)

Jeg glemte å si at jeg gleder meg til å kunne ta meg en kaffekopp igjen. Har holdt meg unna koffein i svangerskapet, og skal ikke være koffeinslave når jeg ammer heller, men en kopp her og der skal det bli. Endelig! :-)

Gleder meg til å bli ferdig med studiene og til å få litt "fritid" igjen. Skal levere en masteroppg.nå om en uke og forsvare den en ukes tid før termin. Om alt går etter planen gleder jeg meg til å få lettet litt på trykket i topplokket ;)

Til at magen ikke er iveien mer! Ellers har jeg levd som normalt, spist både speke og fåremat, biffen er alltid gjennomstekt uansett. Så er det bare å begynne å trene seg opp til rytterkravene utover høsten.. Urealistisk å tenke på det kanskje, men vil gjøre ett forsøk iallefall :-)

Gleder meg til å kunne bevege meg litt fortere, og ha sex med sambo uten å føle meg som en hval i ubehag xD Gleder meg også helt sykt til ost og vin ♡

Har du vært så flink at du har holdt deg unna sukker i svangerskapet? Det er i så fall imponerende!! Har ikke jeg klart...

Ikke rørt sukker på 4 uker ettersom jeg har utviklet svangerskapsdiabetes... Og sukker er kjent mer avhengighetsskapende enn heroin.. Så har vært tøft! Og er fortsatt tøft.. Men på 17 mai skal jeg spise den største softisen jeg kan finne! Og jeg har kjøpt meg oboy pulver til å ha oppå! Synes jeg får alt for lite strø på isen når jeg kjøper! Haha..

Back
Topp