Hva savner dere?

Savner det å ikke sovne på sofaen så fort klokka har bikket 22! SNUS(!!), også er det jo litt som med barn, det man ikke har lov til vil man gjøre. Så selv om jeg ikke var en som spiste blåmuggost og spekepølse så ofte, herlighet å jeg savner det nå!
 
Jeg har spist salami flere ganger, å kjenner flere som har gjort det/gjør det. Så lenge pakken er ny eller datoen på pakken er fin, så sies det at det skal gå fint! Samme med fårepølse [emoji18]
Seriøst ????????????????????????
 
Jeg har spist salami flere ganger, å kjenner flere som har gjort det/gjør det. Så lenge pakken er ny eller datoen på pakken er fin, så sies det at det skal gå fint! Samme med fårepølse [emoji18]

På Matportalen står det klart at gravide ikke bør spise spekemat inkl. salami. Hvis du varmebehandler det, på pizza eller ostesmørbrød, er det trygt.

Hvorfor tenker du at det er trygt å spise dette?
 
På Matportalen står det klart at gravide ikke bør spise spekemat inkl. salami. Hvis du varmebehandler det, på pizza eller ostesmørbrød, er det trygt.

Hvorfor tenker du at det er trygt å spise dette?
Ja det var det jeg også tenkte. Står det på matportalen så skal det ikke inn i min gravide kropp... :(
 
Savner matlyst, matlagningslyst og klare å åpne kjøleskapet selv.
 
Energi og overskudd! Ikke alt for optimistisk. Erindrer fra sist at den andre trimester oppturen aldri kom...
 
Savner å ha lyst på sex :(
 
Energi og kos fra mannen. Er alltid trøtt og legger meg tidlig [emoji20]
 
Savner spekemat og rødvin (med Qi på tv) om kveldene nå.. for kosen... og følelsen av å kunne slippe bekymringene, for en hel natt :bored:

Og savner spontan sex
 
Back
Topp