Hva savner dere?

Ribe

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Nå har vi gått gravid en liten stund.. hva savner dere mest nå som dere går gravid?
 
Å kunne spise god næringsrik mat uten å måtte brekke meg av alt mulig!
 
Å spise mat uten å bli kvalm, vin,røyk, fårepølse, salami!
 
Å kunne spise myke oster, parmaskinke, rødvin og rød biff. Gjennomstekt er ikke noe godt! Og jeg savner å kunne lukte ting uten å brekke meg. En ting til er jo også å kunne sove en hel natt. Våkner hver natt. [emoji20]
 
Savner energi og overskudd, og det å kunne være helt komfortabel om bare i fem min.
 
Energi og overskudd. Av mat så har jeg skikkelig lyst på et glass med Black tower pink bubbly, ost og kjeks. Hadde ikke sagt neitakk til en skive eller to med salami eller eggerøre og spekeskinke heller!
 
Eneste på nei-lista jeg savner, er god spekeskinke.
Alkohol frister overhodet ikke. Ikke snus heller
 
Jeg savner desidert energi og overskudd mest. Og å trene! Av mat sikler jeg etter myke oster, rødvin og øl. Sniffet litt på mannen sin øl i går og det luktet himmelsk [emoji23]
 
Energi, spekeskinke og et glass vin på lørdagskvelden
 
Spekeskinke, myke oster og rødvin..,
 
Spekemat. Har rødvinspølse og reinsdyrpølse liggende i kjøleskapet, har lyst på hver gang jeg åpner døra :oops:
 
Å kunne spise vanlig. Sliter med blodsukkeret allerede nå, og må leve på lavkarbo og unngås sukker :(
 
Energi.. sovna på sofaen 20.30 i kveld.. tvang øynene opp en time etter for å legge meg i senga..
 
Savner å ikke være kvalm, spise sunn mat og søvn om natten..
Og å ha energi til å være mer med min sønn <3
 
Å ikke være kvalm av mat og drikker, å ikke ha sur oppstøtt hele døgnet, å sove en hel natt uten å springe på do 2-3 ganger, savner å ikke få tårer av alt og ingenting...
 
Back
Topp