Hva savner dere?

Savner som de fleste skriver her: ENERGI! Ellers savner jeg den koppen med kaffe på besøk. Har fått helt avsmak av kaffe og lukten av kaffe. Er mye jeg trudde jeg skulle savne mer slik som øl osv. Men har avsmak på det meste for tiden.
 
Jeg har så lyst på salami at jeg nesten sikler over matpakka til kolleger som har det på skiva si:hilarious:
 
Energi, å føle meg mindre oppblåst. Av mat savner jeg spekemat, brieost og rødt kjøtt :)
 
Savner å sove en hel natt uten å stå opp 2-4 ganger hver eneste natt for å tisse. Energi og overskudd generelt[emoji51]
 
Matlyst. Har lyst til å ha lyst på mat, men det har jeg ikke. Det eneste jeg har skikkelig lyst å spise er spekeskinke (og sylta ingefær):p Sikkert fordi jeg ikke får lov. :rolleyes:
 
Savner salami så sinnsykt :(
 
Bortsett fra at jeg skulle vært i bedre form, savner jeg spekeskinke ganske mye!
 
S a l a m i ❤ Hadde ikke sagt neitakk til brie og kjeks heller. Noen som vet om vi kan spise Philadelphia ost forresten? Prøvd å lese på pakken, men kunne ikke se om den var pasteurisert eller ikke.
 
Overskudd!
Og brie! Gjerne spekeskinke til kos eller salami til kvardags.
Og har faktisk lyst på eit glas kvitvin/musserende, eg som egentlig syns en fest i halvåret er nok :p
 
Back
Topp