Hva om?

Hahah, nei !! :p Driver å mobber stakkars gubben med at når han blir gammel kommer han til å ha skikkelige buskeøyenbryn, da de vokser vanvittig fort, så ellers takk :laughing021

Om du kunne velge selv hvordan du skulle se ut, men det måtte finnes to av deg ? :p
Hmm, ja, kunne jo vært praktisk :D
Hva om du vant tjue tusen i mnd resten av livet men du MÅTTE dele halvparten med den personen du liker minst i hele verden?

Hmm, ja, kunne jo vært praktisk :D
Hva om du vant tjue tusen i mnd resten av livet men du MÅTTE dele halvparten med den personen du liker minst i hele verden?

Never ever!!!
Barnet/barna dine fikk gratis klær i 2år, men du kunne ikke kjøpe noe til deg selv på disse årene?

Never ever!!!
Barnet/barna dine fikk gratis klær i 2år, men du kunne ikke kjøpe noe til deg selv på disse årene?
Om jeg hadde hatt barn så: ja! Vil nok koste mye mer for dem i 2 år, og jeg hadde sikkert klart meg med det jeg har :)

Du lærte deg 3 nye språk flytende i løpet av 1 uke, men du glemte norsk? :P

Om jeg hadde hatt barn så: ja! Vil nok koste mye mer for dem i 2 år, og jeg hadde sikkert klart meg med det jeg har :)

Du lærte deg 3 nye språk flytende i løpet av 1 uke, men du glemte norsk? :p
Skulle jeg vel greit ha overlevd ^_^
Hva om du fikk gratis tog resten av livet men ble bannlyst fra alle busser?

Skulle jeg vel greit ha overlevd ^_^
Hva om du fikk gratis tog resten av livet men ble bannlyst fra alle busser?

Helt greit. Ikke glad i buss uansett:P
1mill på konto i dag, men du får ikke fikse noe i hagen din før om 1år?

Helt greit. Ikke glad i buss uansett:p
1mill på konto i dag, men du får ikke fikse noe i hagen din før om 1år?
JA :)
Kva om du fekk draumejobben med topplønn, men kun fekk sjå familien 1 time per dag?

JA :)
Kva om du fekk draumejobben med topplønn, men kun fekk sjå familien 1 time per dag?
Ikke søren, familie er viktigere enn penger, ass :D
Hva om.. du fikk et svangerskap helt uten ubehag, og smertefri fødsel, men hver gang du spiser noe så blir hele fjeset ditt valium-blått!

Ikke søren, familie er viktigere enn penger, ass :D
Hva om.. du fikk et svangerskap helt uten ubehag, og smertefri fødsel, men hver gang du spiser noe så blir hele fjeset ditt valium-blått!
Da hadde jeg blitt litt sint tror jeg :P

Hva om du kunne spise hva du ville og ikke legge på deg men du måtte trene 1 time hver dag for å beholde det slik?

Da hadde jeg blitt litt sint tror jeg :p

Hva om du kunne spise hva du ville og ikke legge på deg men du måtte trene 1 time hver dag for å beholde det slik?
Det hadde eg gjort, glatt! :D
Kva om du fekk betalt full lønn uten å jobbe, men måtte vere våken døgnet rundt?

Ja

Om du hadde vinger på ryggen og kunne fly, men du hadde hatt vondt i ryggen?

Nei!!

Hva om du kunne tatt tilbake noe du skikkelig angrer på her i livet, men måtte si opp jobben ?

Nei!!

Hva om du kunne tatt tilbake noe du skikkelig angrer på her i livet, men måtte si opp jobben ?
Ja!

Hva om huset ditt brant ned, og du hadde ikke tegnet forsikring?

Ja!

Hva om huset ditt brant ned, og du hadde ikke tegnet forsikring?
Det hadde vært krise!

Hva om du kunne blitt millionær, men du fikk ikke ha kontakt med din familie?

Nei!

Hva om du kunne fly, men alltid måtte ha på deg en ryggsekk med vingene dine i?

Ja

Hva om du kunne kurere kreft, men det førte til at alle også ble født med kreft?

Ja

Hva om du kunne kurere kreft, men det førte til at alle også ble født med kreft?
Nei
Hva om du aldri trengte å sove igjen, men måtte jobbe 14 timers dager?

Back
Topp