Hva om?

Ellers takk. :p
Du må fise høyt offentlig hver dag, men får gratis sommerferie dekket hvert år:p?

Hahahah nei vet du hva :laughing005

Hvis du kunne dra på jorden rundt reise og få oppleve alle drømmestedene dine, men ikke vite når du får dra hjem ?

Hahahah nei vet du hva :laughing005

Hvis du kunne dra på jorden rundt reise og få oppleve alle drømmestedene dine, men ikke vite når du får dra hjem ?

Det hadde jeg aldri klart. Alt for hjemmekjær og må vite når jeg kommer hjem. Fått angst ellers:P

Spise tomatsuppe hver dag i et år til lunsj og få dekket helt nytt bad?

Det hadde jeg aldri klart. Alt for hjemmekjær og må vite når jeg kommer hjem. Fått angst ellers:p

Spise tomatsuppe hver dag i et år til lunsj og få dekket helt nytt bad?

Vi har heldigvis helt nytt bad, så det slipper jeg :D

Pysjamas istedet for brudekjole for å få sponset bryllupet og bryllupsreisen ? :p

Vi har heldigvis helt nytt bad, så det slipper jeg :D

Pysjamas istedet for brudekjole for å få sponset bryllupet og bryllupsreisen ? :p

Ja, hvis bryllupsreisen var noe veldig stas. Ikke ei helg i Svinesund f. eks :p

Gått høygravid i fem år i strekk, eller aldri fått barn?

Ja, hvis bryllupsreisen var noe veldig stas. Ikke ei helg i Svinesund f. eks :p

Gått høygravid i fem år i strekk, eller aldri fått barn?

Høygravid i 5 år !

Få 10 millioner kroner, men måtte bruke opp alt på en dag ?

Skulle jeg vel klart :)
En drømmedag med favoritt bandet ditt, men du får aldri høre på dem igjen etter det?
Nei :P

Hva om du måtte på do 1 gang i timen, men du fikk gratis dopapir livet ut? :P

Nei uff, det hadde blitt travelt :p

Strålende fint vær hele året, men du fikk bare være ute en gang i mnd ? :p
Aldri i livet..
Du kunne spise så mye du orker uten å bli tjukk eller feilernært, men du måtte velge to retter å leve på resten av livet.

Aldri i livet..
Du kunne spise så mye du orker uten å bli tjukk eller feilernært, men du måtte velge to retter å leve på resten av livet.

Nei det hadde blitt gørrkjedelig :p

Du fikk tilbudt jobben du har drømt om hele livet, men måtte flytte til et annet land?

Nei det hadde blitt gørrkjedelig :p

Du fikk tilbudt jobben du har drømt om hele livet, men måtte flytte til et annet land?
Nope, er altfor glad i Norge og familien:D

Hva om du fikk drømmekroppen, men måtte vokse legger og bikinilinje hver uke resten av ditt liv?

Nope, er altfor glad i Norge og familien:D

Hva om du fikk drømmekroppen, men måtte vokse legger og bikinilinje hver uke resten av ditt liv?

Ja takk, veldig gjerne ! Haha ;)

Hva om du aldri mer trengte å gå på jobb/stå opp tidlig, men måtte vaske ned huset hver dag?

Ja takk, veldig gjerne ! Haha ;)

Hva om du aldri mer trengte å gå på jobb/stå opp tidlig, men måtte vaske ned huset hver dag?
Nei :P

Hva om du alltid var ren og ikke trengte å dusje, men du fikk aldri lov å bytte klær?

Nei det hadde blitt kjedelig :p

Hva om du kunne fikk alt du ønsket deg, men måtte ha to av alt ? :p
Ja, gjerne :P

Hva om du ble gravid hver gang du hadde sex i en bestemt stilling, men du fikk alltid tvillinger>? :P

Ja, gjerne :p

Hva om du ble gravid hver gang du hadde sex i en bestemt stilling, men du fikk alltid tvillinger>? :p

Haha oj, jatakk :D Bare å unngå stillingen når man har nok unger :p

Om du kunne bestemme når du skulle blitt gravid, men måtte få 4 på en gang? :p

Haha oj, jatakk :D Bare å unngå stillingen når man har nok unger :p

Om du kunne bestemme når du skulle blitt gravid, men måtte få 4 på en gang? :p
Nei takk:p

Om du fikk en gratis tur til Syden to ganger i året, men at det regnet hver dag du var hjemme?

Nei takk:p

Om du fikk en gratis tur til Syden to ganger i året, men at det regnet hver dag du var hjemme?

Nei huff :p

Om du kunne sove så lenge du ville hver dag, men måtte ha senvakt hver dag? :p

Nei huff :p

Om du kunne sove så lenge du ville hver dag, men måtte ha senvakt hver dag? :p
Nei

Du kunne se ut som den alderen du er nå resten av livet, men mannen ville sett 5 år eldre ut for hver bursdag? :P

Nei

Du kunne se ut som den alderen du er nå resten av livet, men mannen ville sett 5 år eldre ut for hver bursdag? :p

Hahah, nei !! :p Driver å mobber stakkars gubben med at når han blir gammel kommer han til å ha skikkelige buskeøyenbryn, da de vokser vanvittig fort, så ellers takk :laughing021

Om du kunne velge selv hvordan du skulle se ut, men det måtte finnes to av deg ? :p

Back
Topp