Ellers takk.
Du må fise høyt offentlig hver dag, men får gratis sommerferie dekket hvert år?
Hahahah nei vet du hva

Hvis du kunne dra på jorden rundt reise og få oppleve alle drømmestedene dine, men ikke vite når du får dra hjem ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ellers takk.
Du må fise høyt offentlig hver dag, men får gratis sommerferie dekket hvert år?

Hahahah nei vet du hva
Hvis du kunne dra på jorden rundt reise og få oppleve alle drømmestedene dine, men ikke vite når du får dra hjem ?
Det hadde jeg aldri klart. Alt for hjemmekjær og må vite når jeg kommer hjem. Fått angst ellers
Spise tomatsuppe hver dag i et år til lunsj og få dekket helt nytt bad?
Vi har heldigvis helt nytt bad, så det slipper jeg
Pysjamas istedet for brudekjole for å få sponset bryllupet og bryllupsreisen ?![]()
Ja, hvis bryllupsreisen var noe veldig stas. Ikke ei helg i Svinesund f. eks
Gått høygravid i fem år i strekk, eller aldri fått barn?
Skulle jeg vel klartHøygravid i 5 år !
Få 10 millioner kroner, men måtte bruke opp alt på en dag ?
NeiSkulle jeg vel klart
En drømmedag med favoritt bandet ditt, men du får aldri høre på dem igjen etter det?
Nei
Hva om du måtte på do 1 gang i timen, men du fikk gratis dopapir livet ut?![]()
Aldri i livet..Nei uff, det hadde blitt travelt![]()
Strålende fint vær hele året, men du fikk bare være ute en gang i mnd ?![]()
Aldri i livet..
Du kunne spise så mye du orker uten å bli tjukk eller feilernært, men du måtte velge to retter å leve på resten av livet.
Nope, er altfor glad i Norge og familienNei det hadde blitt gørrkjedelig
Du fikk tilbudt jobben du har drømt om hele livet, men måtte flytte til et annet land?
Nope, er altfor glad i Norge og familien
Hva om du fikk drømmekroppen, men måtte vokse legger og bikinilinje hver uke resten av ditt liv?
NeiJa takk, veldig gjerne ! Haha
Hva om du aldri mer trengte å gå på jobb/stå opp tidlig, men måtte vaske ned huset hver dag?
Nei
Hva om du alltid var ren og ikke trengte å dusje, men du fikk aldri lov å bytte klær?
Ja, gjerneNei det hadde blitt kjedelig
Hva om du kunne fikk alt du ønsket deg, men måtte ha to av alt ?![]()
Ja, gjerne
Hva om du ble gravid hver gang du hadde sex i en bestemt stilling, men du fikk alltid tvillinger>?![]()
Nei takkHaha oj, jatakkBare å unngå stillingen når man har nok unger
Om du kunne bestemme når du skulle blitt gravid, men måtte få 4 på en gang?![]()
Nei takk
Om du fikk en gratis tur til Syden to ganger i året, men at det regnet hver dag du var hjemme?
NeiNei huff
Om du kunne sove så lenge du ville hver dag, men måtte ha senvakt hver dag?![]()
Nei
Du kunne se ut som den alderen du er nå resten av livet, men mannen ville sett 5 år eldre ut for hver bursdag?![]()