NeiDa kunne jeg betalt selv.
Hva om du fikk 10000,- men kunne aldri spise sjokolade igjen?
Penger! Spiser ikke sjokolade uansett
Du får gratis middag resten av livet, men du kan aldri få favorittmaten din?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiDa kunne jeg betalt selv.
Hva om du fikk 10000,- men kunne aldri spise sjokolade igjen?
Hmm... tror jeg skulle klart meg uten favorittmaten for å få gratis middag. Kunne spart mye penger som vi kunne brukt på reise da.Penger! Spiser ikke sjokolade uansett
Du får gratis middag resten av livet, men du kan aldri få favorittmaten din?
Hmm... tror jeg skulle klart meg uten favorittmaten for å få gratis middag. Kunne spart mye penger som vi kunne brukt på reise da.
Du får hushjelp en gang i uken, men det måtte alltid være en stor flekk med inntørket saft på gulvet.
Den e greiNei, for jeg hadde irritert meg grenseløst over den flekken. Dessuten måtte det vært en rææva hushjelp som ikke tok den uansett
Du får 10 skopar, men får ikke kjøpe en ny jakke på 3år?
jADen e greihadde gått med på det!
Du må se hotell cæsar fra sesong 1 og helt til dagens episode, for det får du en splitter ny 50" tv??
JajA
dU MÅ prøve å rape alfabetet på et stort kjøpesenter, og får da et restaurantbesøk 1 gang i uken i et år.
Ja
Pokemon fantes på virkelig, men det ikke fantes ekte dyr?
NeineineiNei
Du får møte hvilken kjendis du vil, men får aldri høre på musikk igjen?
Nei takkNeineinei![]()
Du får 1 mill på konto, men får ikke møte moren din på 1år?
Nei takk
Hva om du får drømmehuset, men du får ikke lov til å innrede eller bestemme selv?
Tror ikke detEllers takk..
Hva om du fikk verdens flotteste hage, men det er alltid mygg der, året rundt.
Tror ikke det
Hva om du fikk drømmebilen helt gratis, men aldri fikk spise potetgull igjen??
Ja takkJa, takk, liker ikke pottis!
Hva om du kunne få den absolutte drømmekroppen (uansett hva det betyr for deg, Nice tits eller hva som helst) men utstående ører og alltid to eller flere kviser i ansiktet.
Ja takkører og kviser kan fint skjules
Hva om du fikk alle barna du ønsket deg, men aldri fikk ha sex igjen?
Nei, ellers takkNei, det tror jeg faktisk ikke.Jeg har fått en fantatisk sønn, og skulle jeg ikke få flere er det faktisk ok. For meg er sex viktig i et forhold. Det er det for mannen også.
Fjordland kjøttkaker i 1år og få dekket ferie til NY med 20000 i lommepenger?
Ikke faen. Ser dessuten dust ut i capsNei, ellers takk
Gratis frisør i et år, men må bruke caps hver dag ute?
Ikke faen. Ser dessuten dust ut i caps
Strippe for mannen hver kveld og samtidig få kjøpe en ny ting til deg selv hver dag?
Hmm, jaa tror jeg ? Haha
Om du fikk drømmehuset, med absolutt alt du kunne tenke deg gratis, men måtte bo en plass uten naboer og timesvis fra folk og butikker ?