Hva om?

Nei ;) Da kunne jeg betalt selv.

Hva om du fikk 10000,- men kunne aldri spise sjokolade igjen?

Penger! Spiser ikke sjokolade uansett :p

Du får gratis middag resten av livet, men du kan aldri få favorittmaten din?

Penger! Spiser ikke sjokolade uansett :p

Du får gratis middag resten av livet, men du kan aldri få favorittmaten din?
Hmm... tror jeg skulle klart meg uten favorittmaten for å få gratis middag. Kunne spart mye penger som vi kunne brukt på reise da.

Du får hushjelp en gang i uken, men det måtte alltid være en stor flekk med inntørket saft på gulvet.

Hmm... tror jeg skulle klart meg uten favorittmaten for å få gratis middag. Kunne spart mye penger som vi kunne brukt på reise da.

Du får hushjelp en gang i uken, men det måtte alltid være en stor flekk med inntørket saft på gulvet.

Nei, for jeg hadde irritert meg grenseløst over den flekken. Dessuten måtte det vært en rææva hushjelp som ikke tok den uansett;)
Du får 10 skopar, men får ikke kjøpe en ny jakke på 3år?

Nei, for jeg hadde irritert meg grenseløst over den flekken. Dessuten måtte det vært en rææva hushjelp som ikke tok den uansett;)
Du får 10 skopar, men får ikke kjøpe en ny jakke på 3år?
Den e grei :D hadde gått med på det!

Du må se hotell cæsar fra sesong 1 og helt til dagens episode, for det får du en splitter ny 50" tv :D ??

Den e grei :D hadde gått med på det!

Du må se hotell cæsar fra sesong 1 og helt til dagens episode, for det får du en splitter ny 50" tv :D ??
jA:p
dU MÅ prøve å rape alfabetet på et stort kjøpesenter, og får da et restaurantbesøk 1 gang i uken i et år.

jA:p
dU MÅ prøve å rape alfabetet på et stort kjøpesenter, og får da et restaurantbesøk 1 gang i uken i et år.
Ja ;)

Pokemon fantes på virkelig, men det ikke fantes ekte dyr?

Det går fint under graviditeten, men tror ikke det går resten av livet, så nei :P

Hvis dere fikk reise opptil et år akkurat hvor du ville med alt inkludert, men aldri kunne reise igjen?

Woops, glemte å bla til siste side og får ikke redigert innlegget :S

Tror ikke det:oops:

Hva om du fikk drømmebilen helt gratis, men aldri fikk spise potetgull igjen??

Ja, takk, liker ikke pottis!

Hva om du kunne få den absolutte drømmekroppen (uansett hva det betyr for deg, Nice tits eller hva som helst) men utstående ører og alltid to eller flere kviser i ansiktet.

Ja, takk, liker ikke pottis!

Hva om du kunne få den absolutte drømmekroppen (uansett hva det betyr for deg, Nice tits eller hva som helst) men utstående ører og alltid to eller flere kviser i ansiktet.
Ja takk:p ører og kviser kan fint skjules;)

Hva om du fikk alle barna du ønsket deg, men aldri fikk ha sex igjen?

Ja takk:p ører og kviser kan fint skjules;)

Hva om du fikk alle barna du ønsket deg, men aldri fikk ha sex igjen?

Nei, det tror jeg faktisk ikke.Jeg har fått en fantatisk sønn, og skulle jeg ikke få flere er det faktisk ok. For meg er sex viktig i et forhold. Det er det for mannen også.

Fjordland kjøttkaker i 1år og få dekket ferie til NY med 20000 i lommepenger?

Nei, det tror jeg faktisk ikke.Jeg har fått en fantatisk sønn, og skulle jeg ikke få flere er det faktisk ok. For meg er sex viktig i et forhold. Det er det for mannen også.

Fjordland kjøttkaker i 1år og få dekket ferie til NY med 20000 i lommepenger?
Nei, ellers takk:p

Gratis frisør i et år, men må bruke caps hver dag ute?

Nei, ellers takk:p

Gratis frisør i et år, men må bruke caps hver dag ute?
Ikke faen. Ser dessuten dust ut i caps:P

Strippe for mannen hver kveld og samtidig få kjøpe en ny ting til deg selv hver dag?

Ikke faen. Ser dessuten dust ut i caps:p

Strippe for mannen hver kveld og samtidig få kjøpe en ny ting til deg selv hver dag?

Hmm, jaa tror jeg ? Haha

Om du fikk drømmehuset, med absolutt alt du kunne tenke deg gratis, men måtte bo en plass uten naboer og timesvis fra folk og butikker ?

Hmm, jaa tror jeg ? Haha

Om du fikk drømmehuset, med absolutt alt du kunne tenke deg gratis, men måtte bo en plass uten naboer og timesvis fra folk og butikker ?

Ellers takk. :P
Du må fise høyt offentlig hver dag, men får gratis sommerferie dekket hvert år:P?

Back
Topp