Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, mange som har kommet langt med fast føde ser jeg. Det har ikke vi Han smaker såvidt litt grøt.
Denne babyen har mistet all interesse for flaske... får pupp, men der er ikke mye å skryte av ,prøver daglig å få inn kokt vann.. ellers så ELSKER han,med STOOOOORE bokstaver, grøt og smoodi. Han er helt vill når jeg spiser noe med han på fanget. Drar til seg armen min å kavet etter hva enn jeg har.. kun i søvne jeg får i han mme.
Sender over masse interesse-støv her skulle jeg gjerne hatt litt flaske-interesse støv skjønner ikke hvorfor han blir så sint... Han er høvelig glad i puppen, biter noe inni ××#£€**+ ! Men spiser det som er, å freser når jeg kommer med flaska om han ikke er trøtt nok. Brekker han seg om du blander maten med morsmelk ?Kan du smitte han min med litt mer interesse for annet enn pupp og havregrøt? Alt annet brekker han seg av og griner på nesa [emoji23]
Sender over masse interesse-støv her skulle jeg gjerne hatt litt flaske-interesse støv skjønner ikke hvorfor han blir så sint... Han er høvelig glad i puppen, biter noe inni ××#£€**+ ! Men spiser det som er, å freser når jeg kommer med flaska om han ikke er trøtt nok. Brekker han seg om du blander maten med morsmelk ?
Åååh, det hørtes hardt ut ja, så kjedelig :/Hahaha- freser faktisk [emoji23][emoji23][emoji23] hadde vært gøy å sett!
Nei, har ikke blandet med mm enda, de puppene er så vanskelige å få pumpa, så har en utfordring kan du si!
Åååh, det hørtes hardt ut ja, så kjedelig :/
Ja det er altså direkte morsomt men frustrerende med denne fresinga for å si det sånn
Ja han er veldig fornøyd med puppen,både når han er lys våken og søvnig. Mens flaska må han få når han er i hallsøvne så han bare gidder å drikke istedefor å protestere.. helt merkelig ! må sitte på soverommet uten lys å noe form for lyder rundt seg å hallsove for å få i seg noe av den flaska.. Tror jeg har skjemt han bortSpenstig at han vegrer så på flaske da! Foretrekker helst puppen kanskje?
Ja han er veldig fornøyd med puppen,både når han er lys våken og søvnig. Mens flaska må han få når han er i hallsøvne så han bare gidder å drikke istedefor å protestere.. helt merkelig ! må sitte på soverommet uten lys å noe form for lyder rundt seg å hallsove for å få i seg noe av den flaska.. Tror jeg har skjemt han bort
Nei jeg er sikker på att han koser seg, han vil bare ikke at jeg skal se det håper han vokser det av seg.. slitsomt å MÅ være hjemme til hvert ett måltid..Du, får ikke skjemt bort en baby med mat ;-) han foretrekker pupp, du har bare funnet en måte å få lurt i han flaska på ;-) husk at vi ikke får lurt i han her flaske engang! Her er flaska kun for å bite på for å stilne kløen i gommene [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Nei jeg er sikker på att han koser seg, han vil bare ikke at jeg skal se det håper han vokser det av seg.. slitsomt å MÅ være hjemme til hvert ett måltid..
Den ser jeg ja har du prøvd å gitt melk med tutkopp ? ikke noe praktisk i lengda men som nødløsning?