Hva og når spiser baby?

5,5 mnd, litt grøt til lunsj og litt grønnsaksmos eller sviskemos til middag. Middagen er maks én skje, til lunsj er vi oppe i to skjeer.

Pappa skal ut i perm to dager i uken i januar, og da vil vi ha grøt til lunsj også pumper jeg til alt annet. Før spiste han pupp hver time hele døgnet.
 
Kun morsmelk, så ofte hun vil ha. Noen ganger to timer mellom, noen ganger 3 timer mellom. Hun spiser ikke alltid på natta, bare noen få netter innimellom, og da kun 1 gang på natt. Litt over 5 mnd.
 
Spiser mme ca hver tredje time. Får most et eller annet (avokado, banan, søtpotet eller grøt) til kvelds. Også sånne «ostepop» til babyer som snacks innimellom. Også drikker han vann på tutekopp. Ble fem mnd den 11 desember :)
 
4,5 mnd her og det er fortsatt fullamming når hun vil. Vet egentlig aldri helt når, men sikkert hver 3. time eller noe:) Vi har begynt litt med smaksprøver. Hun eeelsker klementin og blir sur hvis hun ikke får!
 
hva og når spiser babyene deres? Har dere begynt med fastføde?
Pupp til alle måltid (spiser ca hver 3-4 time, av og til 5-6 timer mellom). Hun får fruktmos/smoothie/grønnsaksmos på formiddagen når jeg spiser lunsj og ei skål grøt til kvelden. Vi spiser alltid lunsj sammen og tøyser og gjør måltidene til en sosial greie.
 
Pupp hele dagen, men grøt kl 18 og pupp, og så ny pupp kl 19 og ny drømmepupp kl 20 [emoji3]
 
hva og når spiser babyene deres? Har dere begynt med fastføde?
Spiser pupp på morgenen om han ikke har vært grådig om natta og fortsatt mett:)
Så får han frukt eller litt grøt enten før eller etter lur. Pupp om han ikke finner noen interessante sprekker i taket og se på:rolleyes: evt pumpa melk. Så er det enda litt pupp før lur nr 2. Litt pupp etter lur . Grøt kl 18 + pupp også kosepupp kl 19 før leggetid!
 
Grøt til frokost og kveld, og smoothie/grønnsaker midt på dagen, ellers amming. :) 5,5 måned
 
Hvor lenge er babyene deres våken på første blund, når det er tid/plass til både pupp/flaske og grøt??:hilarious:
 
Ammer så ofte han vil (hver 2 time), smaksprøve av grøt eller fruktmos på formiddagen og en flaske mme før pysjamas
 
Hvor lenge er babyene deres våken på første blund, når det er tid/plass til både pupp/flaske og grøt??:hilarious:

Ehm... våkne på første blund? Før første blund eller mellom blund nr 1 og 2? :)
Her er d maks 2 timer våkentid, bortsett fra på kveldene. Sover ikke etter kl 17, legger seg da kl 20 :) sovner enten med puppen i munnen eller i senga, varierer :)
 
Ehm... våkne på første blund? Før første blund eller mellom blund nr 1 og 2? :)
Her er d maks 2 timer våkentid, bortsett fra på kveldene. Sover ikke etter kl 17, legger seg da kl 20 :) sovner enten med puppen i munnen eller i senga, varierer :)
Hehe, lenge våken etter natten å frem til første blund ja :angelic::hilarious:
Her er han stuuuuuupings etter bare en time. Får ikke gjort stort... Å på kveldene er det max 2 timer våken... noe senere blir ris til egen bak.. da blir han så urolig å overtrøtt at jeg nesten må hoppe han i søvn:hilarious:
 
Hehe, lenge våken etter natten å frem til første blund ja :angelic::hilarious:
Her er han stuuuuuupings etter bare en time. Får ikke gjort stort... Å på kveldene er det max 2 timer våken... noe senere blir ris til egen bak.. da blir han så urolig å overtrøtt at jeg nesten må hoppe han i søvn:hilarious:

Aha- da skjønner jeg! Vi rekker ikke noen ting før den første blunden på morran vi heller! Kommer nok ikke til å få til både mat og pupp der [emoji23] er d jo umulig tid til! [emoji23][emoji23]
 
Aha- da skjønner jeg! Vi rekker ikke noen ting før den første blunden på morran vi heller! Kommer nok ikke til å få til både mat og pupp der [emoji23] er d jo umulig tid til! [emoji23][emoji23]
Ja jeg rekker bare å puppe,stelle, å gi han flaske.. ikke noe annet.. får gå på do å tisse, det er alt!:hilarious: så mat og kaffe osv til meg selv er når han er lakt :)
 
Mme ca hver tredje time [emoji4] har startet med litt grøt på kvelden, men bare noen skjeer foreløpig [emoji6]
 
Back
Topp