Hva og når spiser baby?

kun pupp :)
ca 0700, 1200, 1600, 1830... og titt og ofte på natta :)
 
Jenta mi er litt over 6 måneder. Hun spiser mme mest, men hun får litt grøt og smoothie/frukt eller gulrot morgen og kveld. Men mest glad i mme. :)
 
Hun ble 5 mnd 18, får kun pupp. Varierer hvor lang tid mellom:)
 
Min får flaske mellom 7-8, grøt etter hvilen, så flaske igjen i 12 tiden og 16 tiden, grøt i 18 tiden og flaske igjen 19.30-20. Av og til litt middag mellom 12 og 16 flaska. Og hu var 5 mnd 25.12.
Også sover hun fra ca 20.15-20.45 til mellom 7 og 8. Sånn har rutinen vært fra begynnelsen av november[emoji4]klager ikke for å si det sånn
 
Wow, mange som har kommet langt med fast føde ser jeg. Det har ikke vi :D Han smaker såvidt litt grøt.
 
Wow, mange som har kommet langt med fast føde ser jeg. Det har ikke vi :D Han smaker såvidt litt grøt.

Vi har heller ikke starta egentlig. Hun har så vidt smakt på gulrot og brokkoli uten veldig interesse og hell. Tenker det ikke er noe å stresse med, vi har masse melk og god vektøkning, så er ikke bekymra.
 
Denne babyen har mistet all interesse for flaske... får pupp, men der er ikke mye å skryte av ,prøver daglig å få inn kokt vann.. ellers så ELSKER han,med STOOOOORE bokstaver, grøt og smoodi. Han er helt vill når jeg spiser noe med han på fanget. Drar til seg armen min å kavet etter hva enn jeg har.. kun i søvne jeg får i han mme.
 
Denne babyen har mistet all interesse for flaske... får pupp, men der er ikke mye å skryte av ,prøver daglig å få inn kokt vann.. ellers så ELSKER han,med STOOOOORE bokstaver, grøt og smoodi. Han er helt vill når jeg spiser noe med han på fanget. Drar til seg armen min å kavet etter hva enn jeg har.. kun i søvne jeg får i han mme.

Kan du smitte han min med litt mer interesse for annet enn pupp og havregrøt? Alt annet brekker han seg av og griner på nesa [emoji23]
 
Lille er 5 måneder , vi har ikke kommet så langt , kun pupp enda.
Men hun drar meg i armene og viser interesse for all mat og drikke , så tror at det naturlige vil være å begynne med fast føde snart
 
Mini er litt over 5 mnd, han får flaske i 7-8 tiden, sover litt til, får grøt i 11-tiden, middag i 15-tiden(matglass) grøt i 19 tiden å en liten skvett melk på senga å så sover han hele natten [emoji5]
 
Kan du smitte han min med litt mer interesse for annet enn pupp og havregrøt? Alt annet brekker han seg av og griner på nesa [emoji23]
Sender over masse interesse-støv :D her skulle jeg gjerne hatt litt flaske-interesse støv:) skjønner ikke hvorfor han blir så sint... Han er høvelig glad i puppen, biter noe inni ××#£€**+ ! Men spiser det som er, å freser når jeg kommer med flaska om han ikke er trøtt nok. Brekker han seg om du blander maten med morsmelk ?:)
 
Sender over masse interesse-støv :D her skulle jeg gjerne hatt litt flaske-interesse støv:) skjønner ikke hvorfor han blir så sint... Han er høvelig glad i puppen, biter noe inni ××#£€**+ ! Men spiser det som er, å freser når jeg kommer med flaska om han ikke er trøtt nok. Brekker han seg om du blander maten med morsmelk ?:)

Hahaha- freser faktisk [emoji23][emoji23][emoji23] hadde vært gøy å sett!
Nei, har ikke blandet med mm enda, de puppene er så vanskelige å få pumpa, så har en utfordring kan du si!
 
Hahaha- freser faktisk [emoji23][emoji23][emoji23] hadde vært gøy å sett!
Nei, har ikke blandet med mm enda, de puppene er så vanskelige å få pumpa, så har en utfordring kan du si!
Åååh, det hørtes hardt ut ja, så kjedelig :/
Ja det er altså direkte morsomt men frustrerende med denne fresinga for å si det sånn:laughing001
 
Spenstig at han vegrer så på flaske da! Foretrekker helst puppen kanskje?
Ja han er veldig fornøyd med puppen,både når han er lys våken og søvnig. Mens flaska må han få når han er i hallsøvne så han bare gidder å drikke istedefor å protestere.. helt merkelig !:) må sitte på soverommet uten lys å noe form for lyder rundt seg å hallsove for å få i seg noe av den flaska.. Tror jeg har skjemt han bort :smiley-ashamed008:hilarious:
 
Ja han er veldig fornøyd med puppen,både når han er lys våken og søvnig. Mens flaska må han få når han er i hallsøvne så han bare gidder å drikke istedefor å protestere.. helt merkelig !:) må sitte på soverommet uten lys å noe form for lyder rundt seg å hallsove for å få i seg noe av den flaska.. Tror jeg har skjemt han bort :smiley-ashamed008:hilarious:

Du, får ikke skjemt bort en baby med mat ;-) han foretrekker pupp, du har bare funnet en måte å få lurt i han flaska på ;-) husk at vi ikke får lurt i han her flaske engang! Her er flaska kun for å bite på for å stilne kløen i gommene [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
 
Du, får ikke skjemt bort en baby med mat ;-) han foretrekker pupp, du har bare funnet en måte å få lurt i han flaska på ;-) husk at vi ikke får lurt i han her flaske engang! Her er flaska kun for å bite på for å stilne kløen i gommene [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Nei jeg er sikker på att han koser seg, han vil bare ikke at jeg skal se det :hilarious: håper han vokser det av seg.. slitsomt å MÅ være hjemme til hvert ett måltid..
Den ser jeg ja :D har du prøvd å gitt melk med tutkopp ?:) ikke noe praktisk i lengda men som nødløsning?:)
 
Nei jeg er sikker på att han koser seg, han vil bare ikke at jeg skal se det :hilarious: håper han vokser det av seg.. slitsomt å MÅ være hjemme til hvert ett måltid..
Den ser jeg ja :D har du prøvd å gitt melk med tutkopp ?:) ikke noe praktisk i lengda men som nødløsning?:)

Vi og må være hjemme til ethvert måltid! Men helt ærlig, jeg er så hjemmekjær at d går fint [emoji23] han spiser hos svigers da, men da må vi opp i barndomssenga til han far!
Nei, jeg har ikke prøvd tutekopp! Har gitt litt opp hele prosjektet egentlig![emoji15][emoji849]
 
Back
Topp