Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og da behøver du ikke bind i tillegg inni der?? Hvor kjøper man de da?Vis vedlegget 409316
Ooo, det ble et kjempestort bilde! Skal ha disse. Koster 125kr eller deromkring for 9 stk. Veldig behagelige om mindre klumpete enn bleier og bind de første dagene.
Ingen bind i tillegg nei. De holder på mye. Tåler at du tømmer en full blære. Eneste ulempen er at du må av med buksene når du skal ha på ny. Kjøpes på vanlig Apotek. Ikke alltid de har alle størrelser eller de svarte inne (finnes i vanlig bleiehvit også), men det bestiller de på en to tre.Og da behøver du ikke bind i tillegg inni der?? Hvor kjøper man de da?
Hehe, her rydder jeg meg gjennom hele huset. Nå står mitt eget skap for tur.. Øspøs regn i dag, så da får jeg det unna!MÅ få ryddet kjelleren. Jeg orker ikke mer rot.
Så kjekt! Skulle gjerne begynt nå, men her er formen elendig og jeg håper å få minsta i bhg først, så jeg kan fokusere på ryddingen og ikke på en vilter ettåring. Mannen står i fare for å miste jobben også, så mulig jeg bare må gå hjemme med henne videre.Hehe, her rydder jeg meg gjennom hele huset. Nå står mitt eget skap for tur.. Øspøs regn i dag, så da får jeg det unna!
Ånei- håper det ordner seg med jobbenSå kjekt! Skulle gjerne begynt nå, men her er formen elendig og jeg håper å få minsta i bhg først, så jeg kan fokusere på ryddingen og ikke på en vilter ettåring. Mannen står i fare for å miste jobben også, så mulig jeg bare må gå hjemme med henne videre.