Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bed side crib er et av mine få må ha til baby! (Vi har fra før da). Gjør nettene så mye enklere.Må ha ny bilstol, babynest også tenkte jeg å prøve bedside crib denne gangen. Storesøster hadde stokke-seng, som hun bruker med utvidelse nå. Så får hun få ny seng etterhvert og lille overta hennes.
Bæretøy er gull, har kahubaby, ringsjal og caboo closeBæretøy! Har brukt mer bæresele og meh dai (form for bæresele med knyting) enn vogn de første månedene. Bæretøy har vært en livredder, så praktisk for å kunne amme i, ha hendene fri til å kunne spise/gjøre husarbeid.
Jupp.. meg og. Eller jeg har vogn og babynest og sikkert en del klær. Søstra mi har tatt vare på masse i håp om å bli tante Men hva jeg trenger til meg etter fødsel og hva man skal prioritere detTrenger alt og skjønner ikke hvor jeg skal begynne
Vi også. Hvor gammel er minstemann og hvilken søskenvogn har dere sett på?Vi må ha en søskenvogn
Men utenom det trenger vi ingenting, betyr ikke at jeg hopper over shopping