Hva MÅ du ha før baby kommer?

Vi må ha bilsete, men ellers har vi det meste etter eldste ❤️ mulig jeg må ha noen nye klær, sist var jeg gravid i sommerhalvåret, nå blir jo magen størst når det er kaldt ute.
 
Må ha ny bilstol, babynest også tenkte jeg å prøve bedside crib denne gangen. Storesøster hadde stokke-seng, som hun bruker med utvidelse nå. Så får hun få ny seng etterhvert og lille overta hennes.
 
Alt, men jeg vet vi får arve litt babytøy!
 
Må ha ny bilstol, babynest også tenkte jeg å prøve bedside crib denne gangen. Storesøster hadde stokke-seng, som hun bruker med utvidelse nå. Så får hun få ny seng etterhvert og lille overta hennes.
Bed side crib er et av mine få må ha til baby! (Vi har fra før da). Gjør nettene så mye enklere.
 
Alt o_O
Snart ni år sidan sist og eit par flytterunder. Svæært lite igjen. Vogn, bilstol, klær, babybjørn vippestol, tripptrapp-stol med newborn sete og bedsidecrib er vell det eg ser på som viktigaste å få på plass.

Pluss å få smurt hengslane frå soverom til badet, dei skriker so grådig at ungen aldri kjem til å få sove.
 
Vi har det aller meste, men trenger ny bil og søskenvogn.
 
Nytt sete til minstemann(blir mellomst) og babybjørn vippestol :)
 
Bæretøy! Har brukt mer bæresele og meh dai (form for bæresele med knyting) enn vogn de første månedene. Bæretøy har vært en livredder, så praktisk for å kunne amme i, ha hendene fri til å kunne spise/gjøre husarbeid.
 
Må ha alt :hilarious:
15 år siden sist og det eneste jeg har tatt vare på et tripptrapp-stolen og noen strikkeklær :angelic:
 
Har tatt vare på det meste etter gutten vår, hvis det blir jente må jeg ha litt jenteklær, eller ei pakke med bleier, tørre vaskeservietter og noen gulpekluter. Muligens babynest
 
Spørs på kjønnet til babyen.
Vi trenger mulig litt klær, seng, en babycall enhet til, tripptrapp og mulig tvillingvogn da eldste ikke er 2 år ved termin :smiley-ashamed004
 
Bæretøy! Har brukt mer bæresele og meh dai (form for bæresele med knyting) enn vogn de første månedene. Bæretøy har vært en livredder, så praktisk for å kunne amme i, ha hendene fri til å kunne spise/gjøre husarbeid.
Bæretøy er gull, har kahubaby, ringsjal og caboo close
 
Bilstol og vogn, ellers har jeg fra de to første
 
Vi trenger alt heldigvis arver vi endel tøy, får låne gravidpute, men må ha babystol, vogn, bæretøy, bleier og alt som bør være med i fødebagen
 
Vi må ha en søskenvogn :wideyed:
Men utenom det trenger vi ingenting, betyr ikke at jeg hopper over shopping:shy:
 
Back
Topp