Hva mangler vi?

Ja.. tenkte å ha noen til renselsen.. tror du ikke?

Jo, absolutt, måtte bare spørre om det var det du mente. ;) og videre til oppfølgingsspøramålet: Hvor kjøper man sånne? Sist brukte jeg bare de på sykehuset. Stjal vel noen med hjem. :p
 
Jo, absolutt, måtte bare spørre om det var det du mente. ;) og videre til oppfølgingsspøramålet: Hvor kjøper man sånne? Sist brukte jeg bare de på sykehuset. Stjal vel noen med hjem. :p
Jeg anbefaler de på butikken , nattbind :) på sykehuset forrige gang anbefalte de å droppe sykehusbind så fort du kan pga de puster veldig lite. :)
 
Jo, absolutt, måtte bare spørre om det var det du mente. ;) og videre til oppfølgingsspøramålet: Hvor kjøper man sånne? Sist brukte jeg bare de på sykehuset. Stjal vel noen med hjem. :p
Du fikk vel svar på spm ditt av aprilbaby.. jeg aner ikke.. men får vel tak i både på apotek og butikk da :)
 
Jeg anbefaler de på butikken , nattbind :) på sykehuset forrige gang anbefalte de å droppe sykehusbind så fort du kan pga de puster veldig lite. :)

Ok, takk for tips. :) Er ikke så bevandret i bind-avdelingen, så vet ikke helt hvordan disse nattbindene er. ;) Skal sjekke de ut neste gang jeg er i butikken. :)
 
Du fikk vel svar på spm ditt av aprilbaby.. jeg aner ikke.. men får vel tak i både på apotek og butikk da :)

Litt usikker på hva jeg skal velge, men skal se på disse nattbindene. Ja, en får kanskje disse gigantiske på apoteket. ;)
 
Litt usikker på hva jeg skal velge, men skal se på disse nattbindene. Ja, en får kanskje disse gigantiske på apoteket. ;)
Får nattbind på apoteket også tror jeg..
 
Jeg husker fra sist at jeg fikk utdelt sånne store "bleier" fra sykehuset :) men etter 1 dag så brukte jeg always nattbind. Funka bra, må bare bytte litt oftere! Kan jo ikke gå rundt i de svære bleiene!! :p
 
Jeg husker fra sist at jeg fikk utdelt sånne store "bleier" fra sykehuset :) men etter 1 dag så brukte jeg always nattbind. Funka bra, må bare bytte litt oftere! Kan jo ikke gå rundt i de svære bleiene!! :p
Nei enig med deg, hvis man kan så er natt bindene vesentlig mer behagelige ;)
 
Grøss, jeg hadde helt glemt de store bleiene med svære bind inni der igjen! Haha!
 
Jeg husker fra sist at jeg fikk utdelt sånne store "bleier" fra sykehuset :) men etter 1 dag så brukte jeg always nattbind. Funka bra, må bare bytte litt oftere! Kan jo ikke gå rundt i de svære bleiene!! :p

Hva mener du?? Jeg følte meg skikkelig sexy i dem. :p
 
Jeg fikk vintergutt sist og brukte masse strømpebukser på han, og kommer til å bruke det nå også :) Har fått noen slike bambus strømpiser av mamma, de er kjempegode og myke og ikke så tykke. Ikke noe herligere enn en babyklump med body og strømpebukse :) åååh som jeg gleder meg nå!
Vet du hvor strømpebuksene i bambus er kjøpt?;)
 
Her fikk vi kjøpt resten av det vi trengte og hentet ned alt fra loftet i helga så nå er vi ganske klare her. Mangler bare å re opp senga og pakke sykehusbaggen og det hadde jeg planer om å få gjort i dag :) Mulig jeg kjøper bittelitt mer tøy neste uke når permisjonen starter, men sånn eeeegentlig har vi vel det vi trenger fra førstemann. Er bare for at jeg har lyst, er jo så mye fint :)
 
Har igjen å kjøpe bleier og salve til sår rompe. Og hente vogna , men tror jeg skal få gjort det i morgen:)
 
hente ut vogna av butikken, salver, bleier osv. stellematte, lage bedside crib, kjøpe bh'er til meg - blir nok å vente med dette til jeg har fått melk..(ser om jeg kan amme & hvor store di blir)
noen kurver for å ha under stellebordet.
tripp trapp stol (kan vente litt)
bryst pumpe..
 
Last edited:
Back
Topp