Hva mangler vi?

Strømpebukser, bør man ha det til en liten aprilgutt? Eller er det dere som får jente som kjøper det? ;)

Jeg brukte mye strømpebukse til gutten vår. Du får kjøpt kule guttestrømpebukser fra bl.a name it
 
Jeg fikk vintergutt sist og brukte masse strømpebukser på han, og kommer til å bruke det nå også :) Har fått noen slike bambus strømpiser av mamma, de er kjempegode og myke og ikke så tykke. Ikke noe herligere enn en babyklump med body og strømpebukse :) åååh som jeg gleder meg nå!
 
Jeg har kjøpt til min gutt i alle fall :) synes det er så greit med bare strømpebukse og body når man er hjemme..
Strømpebukser, bør man ha det til en liten aprilgutt? Eller er det dere som får jente som kjøper det? ;)

Jeg syns strømpebukse funker gull! Jeg fikk jente sist, men en baby er en baby. ;) Om dette blir en gutt kommer jeg til å bruke masse strømpebukser.
 
Tenkte jeg skulle handle inn noen plagg i ull, men det var ikke så lett å få tak i nå.. Fikk ihvertfall tak i to stk.strømpebukser og en body i ull.. Synes det er litt vanskelig å vite hva man skal kjøpe inn av klær til en aprilbaby.. Det kan jo både være veldig varmt, men også nokså kaldt da.. Vil ihvertfall ha noen ullplagg! Svigermor og mamma skal strikke jakker, bukser og luer i ull, så får ihvertfall noe derfra :)

Kjøpte alt for mye klær som aldri ble brukt til datteren vår, så jeg har prøvd å ikke handle inn alt for mye klær tidligere, men nå hadde de så mye fint fra Newbie på Kapphal, så da ble det en del shopping allikevel ;) Imorgen blir den første vasken satt på :) Kjenner at jeg gleder meg mer og mer nå! :) Sååå nydelig vær ute også idag ☺️

Bilde fra dagens fangst:

image.jpg
 
Tenkte jeg skulle handle inn noen plagg i ull, men det var ikke så lett å få tak i nå.. Fikk ihvertfall tak i to stk.strømpebukser og en body i ull.. Synes det er litt vanskelig å vite hva man skal kjøpe inn av klær til en aprilbaby.. Det kan jo både være veldig varmt, men også nokså kaldt da.. Vil ihvertfall ha noen ullplagg! Svigermor og mamma skal strikke jakker, bukser og luer i ull, så får ihvertfall noe derfra :)

Kjøpte alt for mye klær som aldri ble brukt til datteren vår, så jeg har prøvd å ikke handle inn alt for mye klær tidligere, men nå hadde de så mye fint fra Newbie på Kapphal, så da ble det en del shopping allikevel ;) Imorgen blir den første vasken satt på :) Kjenner at jeg gleder meg mer og mer nå! :) Sååå nydelig vær ute også idag ☺️

Bilde fra dagens fangst:

Vis vedlegget 106452
Newbie er også min favoritt ;)
 
Trenger flere ammeinnlegg og litt klær. Noen flere skift til senga osv. Men tar resten når mini er ute, for da savner jeg kanskje flere ting jeg ikke har tenkt på nå :)
Storesøster var jo suge-gal så da måtte far ut og handle smokker husker jeg! :p

Dere som har vugge. Bruker dere samme dyne som i vogna og bytter på, eller har dere to sånne små? Sprinkelseng-dyna er jo enorm oppi vugga..
 
Tenkte jeg skulle handle inn noen plagg i ull, men det var ikke så lett å få tak i nå.. Fikk ihvertfall tak i to stk.strømpebukser og en body i ull.. Synes det er litt vanskelig å vite hva man skal kjøpe inn av klær til en aprilbaby.. Det kan jo både være veldig varmt, men også nokså kaldt da.. Vil ihvertfall ha noen ullplagg! Svigermor og mamma skal strikke jakker, bukser og luer i ull, så får ihvertfall noe derfra :)

Kjøpte alt for mye klær som aldri ble brukt til datteren vår, så jeg har prøvd å ikke handle inn alt for mye klær tidligere, men nå hadde de så mye fint fra Newbie på Kapphal, så da ble det en del shopping allikevel ;) Imorgen blir den første vasken satt på :) Kjenner at jeg gleder meg mer og mer nå! :) Sååå nydelig vær ute også idag ☺️

Bilde fra dagens fangst:

Vis vedlegget 106452
Skulle aldri sett dette jeg :p , nå må jeg på kapphal en tur en dag :) Jeg har ikke kjøpt 17.mai klær enda så..:) Hehe
 
Trenger flere ammeinnlegg og litt klær. Noen flere skift til senga osv. Men tar resten når mini er ute, for da savner jeg kanskje flere ting jeg ikke har tenkt på nå :)
Storesøster var jo suge-gal så da måtte far ut og handle smokker husker jeg! :p

Dere som har vugge. Bruker dere samme dyne som i vogna og bytter på, eller har dere to sånne små? Sprinkelseng-dyna er jo enorm oppi vugga..
Bruker samme dyne foreløpig, så ser jeg om jeg vil ha en til :)

Hvor kjøper dere ammeinnlegg? Hvilke er best?
 
Bruker samme dyne foreløpig, så ser jeg om jeg vil ha en til :)

Hvor kjøper dere ammeinnlegg? Hvilke er best?
Jeg har kjøpt i ull på apoteket, også natusan engangs. Tenker at jeg skal bestille sånne i bambus på nett :)
 
Til meg selv:
Ammeinnlegg i ull fra Nøstebarn
Noe mer koseklær

Til babyen:
Laken til vogna
Stokke flexi bath og spedbarnsinnlegg
Den beste boken om meg
Gardiner (kan avventes)
Gymmatte (avventes pga farge)
 
Det er 30 % på hele kjøpet nå om du kjøper tre eller flere plagg og er medlem av kundeklubben deres ☺️
Det så jeg også :-D får se hva jeg mangler etter at mamma og pappa har vært her :)
 
Nå er det endel klær jeg ikke har funnet fram, men det er fordi de er jentete, og jeg vet jo ikke hva jeg får. Tror jeg må kjøpe mer babytøy. ;)
 
Til meg selv:
Ammeinnlegg i ull fra Nøstebarn
Noe mer koseklær

Til babyen:
Laken til vogna
Stokke flexi bath og spedbarnsinnlegg
Den beste boken om meg
Gardiner (kan avventes)
Gymmatte (avventes pga farge)
Hva mener du med å avvente gymmatte-kjøp pga farge? Hvilken matte er det?
 
Kjøpte på xxl sist. Det er til babyen skal begynne å ligge på gulvet :)
 
Selges på babyshop og barnas hus mv også :) perfekt som lekematte etterhvert og!
 
Back
Topp