Hva mangler vi?

Hvor mange skift til senga har dere kjøpt?
Jeg har kjøpt to tisselaken, to laken, to dyne-/putetrekk, burde jeg hatt flere?
Har også noen tisselaken fra jeg var lita som jeg har lagt i vogna blandt annet.
Klær er jeg litt usikker på hvor mye vi trenger av de div str, men tror vi har nok til å begynne med. :)

Ellers det eneste vi mangler nå som jeg vet er:
- flere ammeinnlegg i ull
- ammeinnlegg engangs
- evt salver, ser det litt ann hva vi trenger
- bøyle til stokke tripp trapp stol, haster ikke
- gardiner til barnerom, haster ikke
- stellematte til barnerommet
- stelleveska bør ha litt innhold
- flere ammebh og -topper
 
Hvor mange skift til senga har dere kjøpt?
Jeg har kjøpt to tisselaken, to laken, to dyne-/putetrekk, burde jeg hatt flere?
Har også noen tisselaken fra jeg var lita som jeg har lagt i vogna blandt annet.
Klær er jeg litt usikker på hvor mye vi trenger av de div str, men tror vi har nok til å begynne med. :)

Ellers det eneste vi mangler nå som jeg vet er:
- flere ammeinnlegg i ull
- ammeinnlegg engangs
- evt salver, ser det litt ann hva vi trenger
- bøyle til stokke tripp trapp stol, haster ikke
- gardiner til barnerom, haster ikke
- stellematte til barnerommet
- stelleveska bør ha litt innhold
- flere ammebh og -topper
Jeg har også to sett til hver str.. plutselig er det noen som finner på å gi det i barselgave, så jeg kjøper heller når jeg ser behovet :) (og hva vi liker).. ang topper og ammebher har jeg bare to av hver der også, men det er fordi jeg vil vente og se str etter fødsel.. klær også får vi nok mye av.. tar det hele ganske med ro jeg :)
 
Jeg har også to sett til hver str.. plutselig er det noen som finner på å gi det i barselgave, så jeg kjøper heller når jeg ser behovet :) (og hva vi liker).. ang topper og ammebher har jeg bare to av hver der også, men det er fordi jeg vil vente og se str etter fødsel.. klær også får vi nok mye av.. tar det hele ganske med ro jeg :)

Ja det var det jeg tenkte med sengetøy, men ble brått usikker om man kanskje skulle hatt mer. Men vi ser det litt ann da :)
Har jo i verste fall voksipose om alt annet skulle bli tilgriset en natt.
Har også to av hver, ammebh og -topp og tenkte også å kjøpe mer etter fødselen :)
 
Hvor mange skift til senga har dere kjøpt?
Jeg har kjøpt to tisselaken, to laken, to dyne-/putetrekk, burde jeg hatt flere?
Har også noen tisselaken fra jeg var lita som jeg har lagt i vogna blandt annet.
Klær er jeg litt usikker på hvor mye vi trenger av de div str, men tror vi har nok til å begynne med. :)

Ellers det eneste vi mangler nå som jeg vet er:
- flere ammeinnlegg i ull
- ammeinnlegg engangs
- evt salver, ser det litt ann hva vi trenger
- bøyle til stokke tripp trapp stol, haster ikke
- gardiner til barnerom, haster ikke
- stellematte til barnerommet
- stelleveska bør ha litt innhold
- flere ammebh og -topper

Tror vi har to-tre skift til sprinkelsenga. ;) Vasket to laken igår.
 
Mangler håndduker, gulpekluter, strømpebukse (hvor har dere kjøpt det?) en ekstra stellemadrass til å ha i kjelleren. Storebror skal kjøpe en bamse å ha med til lillebror på sykehuset. Er jo heldigvis ha en storebror på to år, så vi har alt utstyr etter han. Må bare vaske trekk på moseskurven og bilsetet.

Har kjøpt frotehanduker og kluter på sparkjøp.
 
Mangler håndduker, gulpekluter, strømpebukse (hvor har dere kjøpt det?) en ekstra stellemadrass til å ha i kjelleren. Storebror skal kjøpe en bamse å ha med til lillebror på sykehuset. Er jo heldigvis ha en storebror på to år, så vi har alt utstyr etter han. Må bare vaske trekk på moseskurven og bilsetet.
Kjøpte forresten gulpekluter fra name it som var nydelig med blå hundevofser på! Og så hadde de noen søte på kid med stjerner..! De var nøytrale.. strømpebukser kjøper jeg litt hr og der på ulike tilbud - barnas hus, hm, lindex, kappahl, cubus.. tester ut litt fra ulike plasser så ser jeg hva jeg liker best etterhvert
 
Babynest, badebalje og stelleprodukter. Ellers håper jeg at jeg har husket på alt! Satser på at jeg ikke trenger brystpumpe :)
 
Bind! Kom på at det kan være greit å ha litt bind liggende til vi kommer hjem fra barsel med renselse! Ugg så jeg gruer meg til den biten!
Var strømpebukse jeg lurte på hvor dere kjøpte.. Husker jeg hadde noen sist som var stramme rundt magen, men kommer ikke på hvor! Så får gjøre som Lizzed å kjøpe flere plasser :)
 
Jeg har shoppa litt til meg selv denne uka (ganske lenge siden sist)
2 joggebukser til å ha i barsel
4 litt vide T-skjorter/topper
1 amme-bh (bestilt på nett etter tips her inne)
Ny sminke (fordi det fortjener jeg)
Vært på frisøren (fortjente det også!)
Litt nye klær til baby på kappahl
1strømpebukse til baby.
Så mangler fremdeles gulpekluter og hånduker å slikt da ;)
Så også en nydelig cardigan/jakke på Cubus som jeg angra på jeg ikke kjøpte, så spørs om det blir en tur til ;)
 
Ja.. tenkte å ha noen til renselsen.. tror du ikke?
Det vil jeg absolutt anbefale ja. Sånne nattbind. Brukte de fra sykehuset de første dagene , men de anbefaler å bruke nattbind så fort du kan.
 
Det vil jeg absolutt anbefale ja. Sånne nattbind. Brukte de fra sykehuset de første dagene , men de anbefaler å bruke nattbind så fort du kan.
Ja.. kjøpe på apotek eller butikk da?
 
Back
Topp