Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det? Får du noe mer oppfølging/kontroller?Mitt har liggi på 140/78, litt høyt overtrykk, men ingen andre merkbare plager..
Hvordan går det? Får du noe mer oppfølging/kontroller?
Mitt var 137/62 på kontrollen i går. Legen likte ikke helt det da det har steget en del siden sist, så skal inn på ny kontroll allerede neste uke. Frykter det ender i svangerskapsforgiftning denne gangen også
Jøss, det hørtes veldig spesielt ut! Det er jo ikke skyhøyt nei, men det bør jo likevel følges med på Enkelte leger assJordmor bekymrer seg fordi det har liggi litt høyt (er jo ikke kjempe høyt) hele svangerskapet. Mens legen jeg går til avfeier det og skjønner ikke hva jordmor bekymrer seg for siden det ikke er så veldig høyt. Så får ikke noe mer oppfølging enn jordmor kanskje hadde ønsket fra legen sin side.
Jeg må blant annet be legen om å måle blodtrykket mitt hver gang jeg er der i forbindelse med sykmeldingen og be hu om å skrive på helsekortet. Hun forventer også at jeg skal komme tilbake nærmere 100% i jobb før jeg går ut i permisjon om 7 uker, men det kan hun bare glemme, for det nekter jordmor meg for hun syns det er nok den ene dagen jeg allerede jobber
Jeg har litt hevelser her og der, og en del hodepine, så det er jo ikke spesielt gode tegn. Heldigvis skal jeg inn til ny kontroll neste uke, så får vi håpe det har stabilisert segMen har du noen andre plager i forhold til svangerskapsforgiftning nå da?
Godt du blir fulgt opp i allefall, da er du i trygge hender. Også får vi håpe at du unngår svangerskapsforgiftning!