Ganske stabilt 120/70 !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss, det hørtes veldig spesielt ut! Det er jo ikke skyhøyt nei, men det bør jo likevel følges med på Enkelte leger ass
Jeg har litt hevelser her og der, og en del hodepine, så det er jo ikke spesielt gode tegn. Heldigvis skal jeg inn til ny kontroll neste uke, så får vi håpe det har stabilisert seg
Mitt låg på 110/67 no på 28-vekerskontrollen for to dagar sidan, og det er fint, sa legen.
Tips til de som slit med lite jern/å ta jerntablettar: Spør etter Aminojern på helsekosten! Den påverkar ikkje tarmen
Eg hadde hb på 11,5 på første kontroll i veke 10, så eg byrja med Aminojern rundt veke 18. No har hb auka til 12,3!
Jeg har alltid fått aminojern når jeg gir blod (fire ganger i året), men fastlegen har vært veldig spesifikk på at jeg først skulle ta 65 mg Ferromax og så 100 mg Duroferon, så jeg har ikke turt å gjøre noe annet enn følge hans råd. Med tilsvarende flere bivirkninger.
Jøss, det hørtes veldig spesielt ut! Det er jo ikke skyhøyt nei, men det bør jo likevel følges med på Enkelte leger ass
Jeg har litt hevelser her og der, og en del hodepine, så det er jo ikke spesielt gode tegn. Heldigvis skal jeg inn til ny kontroll neste uke, så får vi håpe det har stabilisert seg
Her har blodtrykket plutselig normalisert seg, iallefall på kontrollen for to uker siden, men jeg har fått mye mer vann i kroppen bare siden da, og er enda mer plaget med hodepine, så veldig spent på jordmortime neste fredag! Usj, har du andre tegn på svangerskapsforgiftning?Hvordan er det med deg??
Fikk målt blodtrykket mitt igjen på fredag hos jordmor, det har steget til 140-145/90-95, så skal på sykehuset på mandag for ekstra sjekk
Her har blodtrykket plutselig normalisert seg, iallefall på kontrollen for to uker siden, men jeg har fått mye mer vann i kroppen bare siden da, og er enda mer plaget med hodepine, så veldig spent på jordmortime neste fredag! Usj, har du andre tegn på svangerskapsforgiftning?
Får håpe vi slipper unna både det ene og det andreSå bra blodtrykket i allefall har normalisert seg da, men kjipt med vann i krpppen og hodepine. Håper det gir seg og holder seg unna... Nei, har igrunn ikke noen andre tegn, kanskje en smule vann i beina (litt merker etter sokkene liksom, men ikke merkbart)