hva kjører dere?

islandur

Andre møte med forumet
hei
som den bilglade karen jeg er må jeg bare lure på hva dere andre fedre kjører rundt i  [:)]

selv kjerer vi rundt i en 98 mod audi a4 1,8 turbo quattro, chipet til rundt 200 hk + litt eksos oppgraderinger  [:D]

legger ved et lite bilde og jeg [8D]

 
kjører en baleno[&o] vil ha ny bil men har ikke rå no[:@]
men synes bilen er oki og kjøre[;)]
 
audi a4 1,8 turbo. 96 mod, og samboeren har en crysler grand voyager 95 mod=) begge biler innkjøpt i svangerskapet
 
Samboeren min har alltid hatt lyst på en a6..så dette at vi skulle ha barn sammen var jo en flott mulighet til å skaffe oss en ny fir og sikker bil til nurket vårt..hehe..så lånet er tatt og bilen skal bestilles![:D]
 
Vi har en Nissan Patrol 2004 mod,og en Mercedes 320ML 99 mod. Rimelig fornøyd,men bytter nok ut merce med en Dodge ram når baby kommer. Gubbens drøm!!!! Skal jo ha med 2 barn, 2 bikkjer og barnevogn.
 
woah, den bilen på bilde der var dritfin!!
 
hadde en 99 mercedes e220 stasjonsvogn, men det kræsjet vi så den ble kondemnert! Får den nye bila vår neste uke, samme bare at den er en 2003 mod!!!![:)] 
 
Ser det er mange Auda eiere her... hehe!
Jobber i Bertel O. steen, men har kun en Honda CRV. Famillie bil!!! Vi gjerne ha turbo jeg også:) . Men fikk lov å kjøpe meg motorsykkel da, sånn er en lykkelig eier av en Honda VFR 750 F.
 
 
 
Hilsen Samboeren til elkva
 
dette kjøre vi [:D] e ikje dn på bilde men likens
 
rx7

 
 
å en audi A6 [:D]
 
 
 
Jeg svarer her selvom jeg er jente jeg også. Vi kjører en audi s3. Samboeren har stylet og chipet den litt så nå har den 300 hk. Jeg ønsker å skifte ut bilen når babyen vår kommer, men det er ikke ha enig i. Han mener det er en sikker bil, men god plass til babyutstyr osv. Bare vent å se sier jeg, den dagen han står der med babyen som gulper,babystol, barnevogn, flere bager med bleier osv. Hehe,kanskje det blir en annen bil på oss da[:D]
 
bmw 520i touring, 2000 modell.... multifunksjonsratt, ac,  beige skinninteriør, svart tak inni.... osv osv osv...
 
den nye honda crv.
 
Fikk så lyst å svare jeg også siden jeg såg at det er flere jenter som svarer.  Jeg kjører en ML 270 cdi -2000 mod, og samboern min kjører MC v220 diesel. Men skal snart bytte den ut til en BMW 530 dat.
 
Masse spreke biler her.. he he
 
Vi kjører toyota Yaris. Super fornøyd, men den byttes ut når vi skal ha barn da. [:)]
 
svare nu sjøl om æ e mamma[8D]
 
vi kjøre en nissan x-trail colombia sport 2.2l dci
har en mazda 626 å en galant combi å som ska selges
 
Eg og min familie køyrer i ein Dodge Ram 2002 modell. Er veldig godt fornøgd med den. Har ikkje planar om å skifte den ut med noko anna.

 
Jeg har en Audi A6 1,9tid(den har konen overtatt) Så klarte jeg å grine meg til en kadett 77 modell med trimmet 2,2, banerigget osv. Men med litt ettertanke så forstod jeg at dette ikke var noe bil som jeg kunne ha min kjære datter i, så jeg kjøpte en Polo 1,4tdi 2002 modell(nå står kadetten å samler støv å fugleskit heller, hvis noen vil kjøpe er jeg åpen for bud)Poloen min:), er solgt...

Kadetten min(går så det griner) er solgt...

Hadde desverre ikke bildet av A6. Men den er sølv da:)
 
Back
Topp