hva kjører dere?

Her kjører vi en citroen C5 stajons vogn, 2007 mod.
Kjempe fornøyd
 
99 model Nissan Primera SRI... En gang Nissan altid Nissan..[8D]
 
ein vinrau Volvo s40 rullar på vegen, med brumm og baby i vindu[:)]
 
Vi har en Caravelle TDI 2000 modell, kjempe fornøyd med den. Og en Golf TDK 1993 modell. Og bilfrelste er vi begge to, så de er jo litt stylet. [:D]
 
Hm, jeg kjører en Ford Mondeo stv.... Den har fire hjul... splitter nye 1000-metringer... Og snart skal jeg sette inn et litt ok anlegg i den. Den er forresten rød, mistral.... 97-modell..

Jeg har ikke så mye peiling på biler - men den går fremover. Sliter når man kjører med henger - men klarer seg relativt greit ved vanlig kjøring. :)

Kommer ikke til å skifte den ut på ei stund. Den drar 0,55 liter diesel på mila... er vel en 90 HK TD sak under panseret....

Dama drømmer om en mann som skrur på biler.... Jeg har sagt at jeg kan ta av meg på overkroppen å peile olja.... meeeeeeeeeeen.... >Virker ikke helt som det er det hun tenkte på..
 
Her kjøres det KUN Opel[:D]
 
hmm.... sku legge med et bilde men det gikk ikke[&:]
 
Audi A6, 2004 modell[:)] Skinn, navigasjon og sportsseter[;)]
Veldig fornøyd!
 
VW Touran 1,9 TDI 2004 modell 7 seter, kjøres her i gården. Veldig fornøyd med den [:D]
 
Jeg kjører rundt i en relativt sjelden bil, en 1993 Dnjepr GTPR[:D]
 
Siden det er flere jenter som svarer, så gjør jeg å =) Jeg kjører en audi a4 1.8t quattro, full styling på den, effekt anlegg, 235 40 18 toms hjul. Er svart skinn i den, klima, el vinduer x4 og angel eyes. Er veldig fornøyd med den. Sambo kjører passelat g60 syncro. Hadde en kjempe fin flammelakert vectra før, men solgte den[:(]  Har prøvd å legge ut bilde nå, men får det ikke helt til for filen er for stor, og har gjort den mindre, men er fortsatt for stor [:@]
 
Finnes vel ikke noen bedre familiebil enn en Citroen Evasion[:)] 
 
(lånt profil til fruen...)
Kjører en beskjeden BMW M3 cab, ACSchnitzer S3 edition på 320 hester. Gidder ikke å kjører den om vinteren på salte veier, så kjører en 1998 Golf GTI om vinteren. Dama i huset nøyer seg med en Mitsubishi Galant Avance 2003 mod.
 
Jeg svarer her jeg også....
 
Jeg kjører en volvo v70. 2,0T 98modell...
Gubben kjører en 850. 95modell.
 
 


 
kjøre t daglig en bmw 325 e36 coupe. fin familie bil[:)] men har i disse dager kjørt 525dt e51 04 mod.
 
Her kjører vi Opel Omega B
Fine biln min
 
 
Sniker inn et svar her jeg også da:p
 
Kjører -90 mod. BMW 518i.I garasja står det en E30 M3,som venter på atdet skal bli sommer;) Siden vi bare er 10 uker på vei,så kan vi kjøre rusken (518) en stund til. Men når det begynner å nerme seg fødsel tror jeg vi satser på BMW 530DAT:) Noe vi begge gleder oss veldig til;)
 
Kjører en VW Golf stasjonsvogn, 1,8 TDi, 2007.[:D]
 
Eg kjøre ein gammale 96mod VW Golf Stasjonsvogn. fungere skam bra te barnavogn å alt :)
Ikke akkurat den råaste bilen då men an duge som transportmiddel (jaffal bedre enn å ta bussen)
 
Back
Topp